lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Regler: # Første med rett svar tegner neste oppgave eller deler oppgaven videre. # Hvis ikke første poster med rett svar har postet ny oppgave innen 2 timer, kan hvem som helst poste ny oppgave. # Hvis ikke oppgaveholder bekrefter/avkrefter foreslåtte spilltitler, kommer med hint eller på noen annen måte gir lyd fra seg innen 6 timer fra oppgaven presenteres, går tråden videre, og hvem som helst kan poste ny oppgave. # Bilder/Screenshots fra spillet er ikke tillatt. Kun egenproduserte tegninger. # Sitater/quotes/punchlines er fusk og fy. Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Return to castle wolfenstein! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Feil. Sånn går det når du prøver å jukse, hehe Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Faen. Ja jeg skjønte den ikke heller og tenkte lenken var feil, og jammen hadde jeg rett (toooog duu annnn?!) Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nope, han er grønn Kan hinte til at det er en NES-klassiker av de helt store. Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Prince of Persia? :unsure: Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Castlevania? Correctomundo. Din tur. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hey, min tråd. <_< Ihvertfall, du burde ha med at bare JPEG er godkjent som filtype. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 .png bør da ikke være noe problem? Er da langt bedre kvalitet enn .jpg. Men at dere ikke vil ha .bmp kan jeg forstå Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trodde denne skulle bli lett, men jeg var visst ikke så flink til å tegne som jeg trodde jeg var. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oisann, fyr i grønn overall som skyter på en.. svart dings med røde prikker. Nei, samme hvor mye jeg ser på saken så blir jeg ikke noe klokere. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det ser ut som en hund! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Left 4 Dead? bill som skyter på en hunter med brannkopper? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Masterfifty er virkelig en mester. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tenkte Zelda frem til jeg så pistolen... Men får tippe: Fremtidens Zelda-spill da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå