Breathe Fresh Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har alltid hatt lyst på en Triforce på hånden slik som Link har Men det er vel ett av de vondeste stede og få tattovering? Har hørt det samme, men link er verdt litt pain! Lenke til kommentar
lillbubs Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 får väll dela med mig av mitt prosjekt då... det här är bara linjerna, nu är den i färg och när den är färdig så ska den gå från fingrarna och upp över halsen. linjerna är inte allt för raka då den är gjord hemma i soffan framför tvn med en kinsesisk maskin för 600 kr Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe, ser ut som et stilig prosjekt.... tatovering for en ekte gamer! Gleder meg til å se det ferdige produktet, lykke til! Lenke til kommentar
lillbubs Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 någon som kan rekomendera en studio i Bergen föresten? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Let's Buzz i Marken skal visst vere veldig dyktige. Adressen vår er Tverrgaten 11, en sidegate som går fra Markens gågate til Kong Oscars gate.Åpent 12-18 mandag-fredag (Andre tider og dager etter avtale) Tlf. 55 31 57 57 www.letsbuzz.no Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 begynt på ny på leggen. skal inn den 30 april, og få bakgrunn og farge Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Stilig! Skulle ønske jeg og hadde råd til en til nå! Begynner å kjenne at det er et år siden sist nå ja! Lenke til kommentar
Aidskake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 aneHD: hvordan syntes du det var å tatovere leggen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan hvem som helst gå inn i sjappa til gutta i Miami Ink og få en tatto, eller er det kun enkelte som får? I serien virker det som man bare kan spasere rett inn... Lenke til kommentar
Aidskake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Studioet heter egentlig Love/Hate, og de har drop-in. Men har skjønt det sånn at det er planlagt hvilke som kommer på tv. Man må visstnok søke for å få være med under innspilling. Litt usikker på hvordan det fungerer, men siden de har blitt såpass store er det sikkert laaaang venteliste. Dessuten er prisene utrolig stive, selv om du såklart får igjen i lengden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 For a sitere en god venn:-) Hvordan skal du ellers få 2000 kr til å vare livet ut? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Putte dem på sparekonto Har selv fått designet en tattoo av diverse Satyricon-emblemer satt sammen i ett. Skal ta den øverst på høyre leggen, må bare få trent litt først. Gidder ikke tegne på de pipestilkene jeg har nå. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Om du skal vente til du har fått gigantiske leggar før du tatoverer der, bør du belage deg på å vente nokre år. Det er vel og merke om du trener mykje dei neste åra Lenke til kommentar
Aidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal blekke føttene 24.mai, gleder meg ikke. Lenke til kommentar
Vic_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tok tatovering for 3 dager siden, opp på foten. Gruer meg til å fylle på den, for det gjorde vondt!! Klarer enda å ikke gå vanlig eller med sko. Men håper det blir bedre i løpet at helgen. Ellers så har jeg en i nakken fra før, på magen og en i korsryggen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du må ta bilde og legge opp her på forumet da:-) Har så uendelig lyst på en ny tatoovering jeg og men man skal da ha råd til det og:-P Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skal starte med denne på høyre skulderblad. Så lurer jeg på om det blir hammer og sigd på andre skulderbladet, men må finne et motiv som er litt stiligere enn helt plain. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.thelamegame.com/siteadmin/produ...wars-tattoo.jpg Gangsta! For å rette opp skaden: Hawt! Jeg vet ikke hvorfor, men ass antlers funker bare ikke. Sikkert alt for mange fjortisser med dårlig arbeid rett over sprekken som har ødelagt det for meg. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har to ugler på hver side av hofta. Satan så vondt det var! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg har to ugler på hver side av hofta. Satan så vondt det var! Haha! fikk høre fra broren min som hørte fra ei han kjenner at hu heller ville tatt suspention fra panna enn å tattovere seg på føttene en gang til så det sier vel litt. Hvordan er folk i forhold til branding her inne? Syns selv det virker kult å gjennomføre, men med tanke på at arrene blir hvite og "delvis" usynlige over tid er det kanskje ikke noe særlig å satse på med mindre man vil ha et motiv-arr ? *edit* faktafeil Endret 17. juni 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå