Gå til innhold

Tatoverings- og piercingtråden.

DaKurlzz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får väll dela med mig av mitt prosjekt då...

det här är bara linjerna, nu är den i färg och när den är färdig så ska den gå från fingrarna och upp över halsen.

linjerna är inte allt för raka då den är gjord hemma i soffan framför tvn med en kinsesisk maskin för 600 kr :)

tatto3.jpg

Lenke til kommentar

Let's Buzz i Marken skal visst vere veldig dyktige.

Adressen vår er Tverrgaten 11, en sidegate som går fra Markens gågate til Kong Oscars gate.

Åpent 12-18 mandag-fredag

(Andre tider og dager etter avtale)

Tlf. 55 31 57 57

www.letsbuzz.no

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Studioet heter egentlig Love/Hate, og de har drop-in. Men har skjønt det sånn at det er planlagt hvilke som kommer på tv. Man må visstnok søke for å få være med under innspilling. Litt usikker på hvordan det fungerer, men siden de har blitt såpass store er det sikkert laaaang venteliste. Dessuten er prisene utrolig stive, selv om du såklart får igjen i lengden.

Lenke til kommentar

Putte dem på sparekonto :p

Har selv fått designet en tattoo av diverse Satyricon-emblemer satt sammen i ett. Skal ta den øverst på høyre leggen, må bare få trent litt først. Gidder ikke tegne på de pipestilkene jeg har nå.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Tok tatovering for 3 dager siden, opp på foten. Gruer meg til å fylle på den, for det gjorde vondt!! Klarer enda å ikke gå vanlig eller med sko. Men håper det blir bedre i løpet at helgen.

Ellers så har jeg en i nakken fra før, på magen og en i korsryggen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har to ugler på hver side av hofta. Satan så vondt det var!

Haha! fikk høre fra broren min som hørte fra ei han kjenner at hu heller ville tatt suspention fra panna enn å tattovere seg på føttene en gang til :p så det sier vel litt.

Hvordan er folk i forhold til branding her inne? Syns selv det virker kult å gjennomføre, men med tanke på at arrene blir hvite og "delvis" usynlige over tid er det kanskje ikke noe særlig å satse på med mindre man vil ha et motiv-arr ?

*edit*

faktafeil

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...