Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den kan da umulig ha tatt så lang tid. Er mange som sitter flere titalls timer for å bli ferdig med blekket sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ser for meg en blir vant med smerten etter en stund også. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke ble vant til smerten, mer nummen. Oppunder armen mot armhulen var desidert veldig vondt. Men så er ikke jeg Lars monsen heller! Endret 11. februar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ikke noe man blir vant med, nei. I starten så lindres smerten av kicket, men etter en stund går det over til å gjøre direkte vondt. Spesielt armhule, ribbein og baksiden av legger er bare vondt, har jeg fått høre. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Å tatovere på bein, kanskje spesielt kragebeinet og ribbbeina skal vist være det verste. Også på steder hvor huden blir lett irritert osv. Men det stopper ikke meg, skal ha en tatovering engang Nesumar Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Oppunder armhulen kjentes ut som tattovøren skjærte i meg. Tok en del pauser for å få opp blodsukkeret når ho begynte der. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Opp under armhulen?? Hva skal du med en tatovering helt opp der da ? Går ut ifra det er et stort piece som strakk seg godt utover kroppen eller? Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Opp under armhulen?? Hva skal du med en tatovering helt opp der da ? Går ut ifra det er et stort piece som strakk seg godt utover kroppen eller? Nesumar Hehe eller et lite søtt hjerte for å skjule det for foreldra :rolleyes: Når tattoovøren gikk over skuldra mi så kjentes det ut som om hele hode mitt skulle ristes i stykker!!! PAIN!! Men er jo inviduelt for de fleste hvor det gjør vondt da!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ooog der gikk jeg fra 1,6 til 2mm smykke i septumen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har kun piercing i tunga. Tok den når jeg var 16, så har hatt den i snart 7 år. Begynner å dra seg utover gitt. Lyst på tattoo, men har aldri blitt noe av. Klarer liksom ikke bestemme meg for hva jeg skal ha. Har litt lyst til å ha en på underarmen, men er usikker på hva. Har tenkt på noen stjerner. Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hei. Har tattoo i nakken, armen og på leggen. Hadde piercing i leppa, men den datt ut i fylla. (armen har farge på seg, men ikke på bildet. men har lagt ut et bilde av meg selv under "bilder av deg selv" tråden, hvor man kan se litt av fargene vertfall) eeehm, så har jeg 12mm hull i ørene.. Endret 27. februar 2009 av aneHD Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Liker armen din! selv om den fikk meg til å tenke på kjøleskapsmagneten roomien nettop fikk av dama si. Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Liker armen din! selv om den fikk meg til å tenke på kjøleskapsmagneten roomien nettop fikk av dama si. takk. awww, pandaer er jo kjempe søte!!! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tok den på fredag, veldig fornøyd Kan laste opp nytt bilde når den er ferdig grodd. Kosta 1200,- og tok ca. en time på House of Pain i Storgata Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tok den på fredag, veldig fornøyd Kan laste opp nytt bilde når den er ferdig grodd.Kosta 1200,- og tok ca. en time på House of Pain i Storgata Fin den ! House of pain er flinke dem når den setter i gang! Aldri hørt noen klager på dem i hvertfall. Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 på tirsdag skal jeg fortsette på leggen min Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal skaffe meg et par tatoveringer en gang i tiden. Er ikke helt sikker på hva, men noe kult skal det bli. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal skaffe meg et par tatoveringer en gang i tiden. Er ikke helt sikker på hva, men noe kult skal det bli. http://www.thelamegame.com/siteadmin/produ...wars-tattoo.jpg Gangsta! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 http://www.thelamegame.com/siteadmin/produ...wars-tattoo.jpg Gangsta! For å rette opp skaden: Hawt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har alltid hatt lyst på en Triforce på hånden slik som Link har Men det er vel ett av de vondeste stede og få tattovering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå