DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Helt korrekt, min tatoveringskollega. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Leser jo om folk lengre oppe i tråden som betalte 4-5000 her, så jeg var litt redd for at det ble så dyrt med farger... Noen som vet om noen flinke tattovører i Trondheimsområdet?? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe som du ser så dekker min nesten hele overarmen og er forholdsvis stor da... Men skal du ha den over hele ryggen blir den kjempe dyr. Skal du ha den i den sizen den er nå ikke fult så dyrt! også mye av hvor du går og da! Beklager men vet ikke om noen flinke i trondheim desverre! neon andre som kan hjelpe her? Men størrelse har alt og si! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har venner som har brukt alt mellom 20k-140k på å dekorere kroppen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 140? o_O Hva er det som koster så mye da? x) (skjønner at vi snakker sammenlagt, but still) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 140? o_O Hva er det som koster så mye da? x) (skjønner at vi snakker sammenlagt, but still) Jeg har to små og er oppe i 6500 allerede... Hele ryggen varierer mellom 40 til tja la oss si 100k da... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 140? o_O Hva er det som koster så mye da? x) (skjønner at vi snakker sammenlagt, but still)En svær, megadetaljert backpiece som passer sammen med de like sinnsvake sleevene, i tillegg til "små"-tatoveringene til fyren, så kommer piercinger og annet stell han har gjort (som å splitte tungen og sånn). It all adds up. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når jeg skal få meg en tattoo blir det helt klart gjort av en av gutta fra Miami Ink, fy faen de gutta har skills. Sier ikke at det ikke er noen flinke her i Norge, jeg er bare blitt helt tatt av stormen med det de lager. Det er ekte bodyart som ikke mange kan måle seg med. Nesumar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) No offence, men du vet at Miami Inc er setup ? Greit nok, de er flinke, men de er langt ifra verdensmestere. De gutta har ikke akkurat god rep i tatoeringsmiljøet heller. Endret 5. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har sett et par tatoveringer fra Miami Ink som ikke imponert meg stort. Kan hende det var motivet, men de er ikke verdens beste tatovører. Tv-spill geeken som jeg er, har jeg lyst på logoen til The Elder Scrolls 4: Oblivion på ryggen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hehe som du ser så dekker min nesten hele overarmen og er forholdsvis stor da... Men skal du ha den over hele ryggen blir den kjempe dyr. Skal du ha den i den sizen den er nå ikke fult så dyrt! også mye av hvor du går og da! Beklager men vet ikke om noen flinke i trondheim desverre! neon andre som kan hjelpe her? Men størrelse har alt og si! 1. Drit for all del fullstendig i pris. Dette er noe du skal ha resten av livet, og da er du mye bedre tjent med å spare i et par ekstra måneder i stedet for å inngå kompromisser med deg selv og ende opp med noe som er et stykke fra det du ønsket deg. Ingen grunn til å ta forhastede avgjørelser 2. Det er dessverre få / ingen tatovører i Trondheim som er superflinke, men Ricardo som nettopp startet butikk på Buran / Lademoen er ganske flink. Annet enn det er vel Purple Pain på Heimdal det nærmeste du kommer tilfredsstillende. Endret 5. februar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når jeg skal få meg en tattoo blir det helt klart gjort av en av gutta fra Miami Ink, fy faen de gutta har skills.Sier ikke at det ikke er noen flinke her i Norge, jeg er bare blitt helt tatt av stormen med det de lager. Det er ekte bodyart som ikke mange kan måle seg med. Nesumar Du har blitt blasert av TV-verdenen, ser jeg. Miami Ink-guttene er middelmådige artister, og det finnes faktisk folk her i Norge som er (imo) mye flinkere enn dem. Du burde ta deg en kikk på LA Ink-gjengen sine porteføljer (altså ikke bare det de lager på programmet) og sammenligne med Miami-gutta. Det er et seriøst klasseskille. Personlig vil jeg at Yann Black skal tatovere meg, men sjansen for at det blir reelt er jo lik null. :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen gode artister finnes det da vel i Norge? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen gode artister finnes det da vel i Norge? Det gjør det:-) foka nede på house of pain skal hvistnok være dyktige. Men husker ikke helt hva han heter nå men er en engelsk fyr som er helt rå på kinesiske tattoveringer!!! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Let's Buzz i Bergen har også et par svært dyktige artister. Utover det har jeg ingen anelse om hvor lista ligger i Norge. Drømmetatovøren må nok være Boris eller Paul Booth. Anil Gupta er også dyktig. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her er min, den er vel sånn ca 40% ferdig, en del svart + andre farger som skal på senere. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er det for noe? Allah? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det er Alucard fra Hellsing. http://img360.imageshack.us/img360/647/hellsing03ba1.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/Alucard_(Hellsing) Endret 6. februar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ah, Okey. الله Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det var sykt bra! Nå ble jeg jammen misunnelig! Synd jeg aldri hadde turd sitte der så lenge for det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå