Gå til innhold

Tatoverings- og piercingtråden.

DaKurlzz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe som du ser så dekker min nesten hele overarmen og er forholdsvis stor da... Men skal du ha den over hele ryggen blir den kjempe dyr. Skal du ha den i den sizen den er nå ikke fult så dyrt! også mye av hvor du går og da! Beklager men vet ikke om noen flinke i trondheim desverre! neon andre som kan hjelpe her? Men størrelse har alt og si!

Lenke til kommentar
140? o_O Hva er det som koster så mye da? x) (skjønner at vi snakker sammenlagt, but still)
En svær, megadetaljert backpiece som passer sammen med de like sinnsvake sleevene, i tillegg til "små"-tatoveringene til fyren, så kommer piercinger og annet stell han har gjort (som å splitte tungen og sånn). It all adds up. :p
Lenke til kommentar

Når jeg skal få meg en tattoo blir det helt klart gjort av en av gutta fra Miami Ink, fy faen de gutta har skills.

Sier ikke at det ikke er noen flinke her i Norge, jeg er bare blitt helt tatt av stormen med det de lager.

Det er ekte bodyart som ikke mange kan måle seg med.

Nesumar

Lenke til kommentar
Hehe som du ser så dekker min nesten hele overarmen og er forholdsvis stor da... Men skal du ha den over hele ryggen blir den kjempe dyr. Skal du ha den i den sizen den er nå ikke fult så dyrt! også mye av hvor du går og da! Beklager men vet ikke om noen flinke i trondheim desverre! neon andre som kan hjelpe her? Men størrelse har alt og si!

1. Drit for all del fullstendig i pris. Dette er noe du skal ha resten av livet, og da er du mye bedre tjent med å spare i et par ekstra måneder i stedet for å inngå kompromisser med deg selv og ende opp med noe som er et stykke fra det du ønsket deg. Ingen grunn til å ta forhastede avgjørelser :)

2. Det er dessverre få / ingen tatovører i Trondheim som er superflinke, men Ricardo som nettopp startet butikk på Buran / Lademoen er ganske flink. Annet enn det er vel Purple Pain på Heimdal det nærmeste du kommer tilfredsstillende.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Når jeg skal få meg en tattoo blir det helt klart gjort av en av gutta fra Miami Ink, fy faen de gutta har skills.

Sier ikke at det ikke er noen flinke her i Norge, jeg er bare blitt helt tatt av stormen med det de lager.

Det er ekte bodyart som ikke mange kan måle seg med.

Nesumar

Du har blitt blasert av TV-verdenen, ser jeg. Miami Ink-guttene er middelmådige artister, og det finnes faktisk folk her i Norge som er (imo) mye flinkere enn dem. Du burde ta deg en kikk på LA Ink-gjengen sine porteføljer (altså ikke bare det de lager på programmet) og sammenligne med Miami-gutta. Det er et seriøst klasseskille. Personlig vil jeg at Yann Black skal tatovere meg, men sjansen for at det blir reelt er jo lik null. :\
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...