Gå til innhold

Tatoverings- og piercingtråden.

DaKurlzz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal rote frem et bilde senere, forhåpentligvis ta et nytt et og. :p

Vel, jeg hadde bridge i en periode over to uker (den var så lite kledelig at jeg tok den ut. :)), så hadde jeg i neseboret, og det ble bare usymmetrisk, og jeg taklet det ikke. Så har jeg to i tungen og tre i leppen, brystvorten måtte dessverre forsvinne i sommer etter et uhell på konsert. Jeg har 12mm i hvert øre, og et vanlig hull i hvert øre, jeg hadde en helix i det venstre øret, og i øyebrynet (guh, helt forferdelig).

Lenke til kommentar

Uhell på konsert? Lyst å forklare? Hørtes smertefylt ut.

Jeg har lyst på labret på underleppen (hadde ring der før, på ene siden sammen med ex-damen slik at når vi kysset så ble det slangebitt <3) men pga kampsportene så tør jeg faen ikke. :p

Lenke til kommentar

Ja, den ble nøkket litt i på konsert. Ikke så alt for forsiktig heller. Begynte å gugge og blø litt på kvelden vi var på vei hjem, og jeg visste at de neste to-tre dagene ville jeg ikke ha en sjanse til å stelle så godt med den (festival og hygiene er dessverre ikke så kompatible).

Lenke til kommentar

Tja hva skal jeg si :-) Er en litt sånn blury artistisk hodeskalle! men noen kule detajer.

Ville ha en som var litt uorginal og anderledes! Så tattoo artisten fikk mer eller mindre frie tøyler:-) han tegna opp noen tegninger så gjorde vi noen justeringer og resultatet er det dere ser her!! Er ganske fornøyd!

Lenke til kommentar

Jepp:-) Har en til på andre skuldra er mer old school tattoo det da:-) er av en drage som jeg har tenkt til å bygge mere på etterhvert.

Må bare vente på at lommeboka skal etterfylles da. Hehe har litt lyst på å ha noe fete greier på ryggen da med et eller annet middelalder theme med drager orker flammer blodskjeletter blod og gørr da på ene siden og litt mer engler blomster hjerter love and peace på andre sida! litt sånn kamp mellom det gode og det onde!!

Lenke til kommentar

Har tenkt på en tattovering i over ett år nå. Ville ikke gjøre noe forhastet, måtte være helt sikker før jeg gjorde det... Men jeg lurer på hvordan det er med farger nå for tiden?? Jeg har lyst på en fotballogo som både er rød og grønn, men lurer på hvordan disse fargene vil se ut om 20 år??

Dette er logoen jeg vil ha på overarmen:

2_liverpool_logo.jpg

Lenke til kommentar
Har tenkt på en tattovering i over ett år nå. Ville ikke gjøre noe forhastet, måtte være helt sikker før jeg gjorde det... Men jeg lurer på hvordan det er med farger nå for tiden?? Jeg har lyst på en fotballogo som både er rød og grønn, men lurer på hvordan disse fargene vil se ut om 20 år??

Dette er logoen jeg vil ha på overarmen:

img: snip*

Tja en tattoo med farger er noe dyrere enn en vanlig da men ikke mye! alle tattoeringer må vel gåes over med et par års mellomrom så vidt meg bekjent for å freshe opp fargen da... om du behandler den pent vil den vel vare et par år uten at jeg er bombesikker på det da! Mne når jeg tok mine ble jeg annbefalt å gå over dem om 5-10 år for å freshe opp fargen.

Lenke til kommentar
Hva koster en slik da?? Jeg vet det er en invistering for livet, men invistering er ett ord en student ikke bruker så ofte :rolleyes:

Kanskje en tusenlapp for den der?

Spørs jo litt på størrelsen og da.. :-) og om man kjenner noen som tattooverer:-) hehe kanskje så mye som 1500 og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...