Gå til innhold

Skrivebordstråden V1

Sophonax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd det før, men det ble aldri værende sånn så veldig lenge. Det er rett og slett utrolig uvant med XX antall år med taskbaren på bunnen av skjermen. Til tross for det er det jo ikke til å stikke under en stol at det egentlig er bedre mtp plass til websider osv, da det er få websider som benytter plassen sidelengs, men mange som benytter plassen nedover. Blabablablablabla, her er min nå.

post-216-1097615655_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Eg likar det mykje beiare med den på venstresida, siden eg har plass til mykje meir. No har eg straks fylt den heilt ned etter ein dags bruk, og det seiar jo litt om kor nødvendig det eigentleg var for meg å plassere den der. Flytta den dit i går eller noko.

Rett nynorsken min på PM og du er en knupp.

Lenke til kommentar

Her er min. Har et få antall ikoner, da jeg ikke gidder å lete etter dem på startmenyen hver gang, samt en skiftplan når jeg jobber som oppdateres annenhver uke.

Et par kjekke status gadgets på harddisker og CPU.

Trenger ikke nettverksmåler da det er makset 24/7 uansett :ph34r:

post-104-1097615935_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har desverre ikke det orginale bildet jeg brukte, det var på laptopen min som noen var så frekk å stjele. :( Men har en større version hvis du vil ha det, ellers har jeg mange lignende bilder. Med 14 000 er det mer enn nok å ta av. ;)

Jeg vil også ha! Har du en link til den siden med 14000 bilder? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...