Bjonski Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Min Ubuntu 8.10 desktop: Lenke til kommentar
Ravenslock Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 bare digger screens fra digitalblasphemy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nytt skrivebord, nytt bilde. Ingen kan si at dette ikke er kult? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan ikke si jeg er så begeistret for å lage mønstre med ikonene på skrivebordet, nei. Hvis jeg hadde hatt ikoner på skrivebordet, ville jeg brukt "Fences". Noe jeg forresten bruker på den andre laptopen min. Sånn ser det ut her nå. Noen ganger har jeg på sidepanelet også med klokke og dato. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skrivebordet er til for å brukes! Er på den 'store' laptopen nå, og tar meg skjeldent tid til å rydde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skrivebord uten ikoner er ikke tess. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er da veldig subjektivt. Jeg vet ikke hva skulle hatt av ikoner på skrivebordet, og hvis jeg hadde noen der, ville jeg brukt fences for å skjule dem. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er 100% enig med drugiS, skrivebordsikoner er hat. Det er så frustrerende å se skrivebordene til folk som bruker det som mellomlagring av ALT, type 12 excel-filer, 4 word-dokumenter, 3 PDF-filer, og så videre. For dem som liker å bruke skrivebordet så mye, så burde man ihvertfall gi Fences et forsøk, det programmet er genialt til å skape orden på et ellers rotete skrivebord. For min del er både windows og linux-innstallasjon helt uten ikoner på skrivebordet. Kunne ikke hatt det på noen annen måte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Now you can't se my icons or dock. Now you can see my icons. Now you can see my dock. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 bowlingstep.no_logo.svg.txt Yes - i haz a mac Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 @Nebula: Original BG? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skrivebordet er til for å brukes! Er på den 'store' laptopen nå, og tar meg skjeldent tid til å rydde. Hehe, minner meg om min gamle PC. Stappfult av ikoner over nesten hele skrivebordet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Anbefaler Rocketdock til alle de som ikke vil ha ikonene på skrivebordet! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenker jeg skal prøve meg med rocket dock nå. Og til dere som mener det er dumt å ikke ha ikoner så ser dere kanskje at jeg har dem på baren i stedetfor. Dessuten har jeg en egen desktop mappe. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Endret 9. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) En av dem som ikke liker ikoner på skrivebordet, bortsett fra papirkurven av en eller annen grunn. Den MÅ være der. Tror jeg skal prøve RocketDock. Endret 9. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå