Sophonax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okay; Som de fleste vet, så skal du enkelt og greit poste skjermdump av skrivebordet ditt. Selv er jeg animefan og har Mikoto Misaka (aka. Biribiri (Shocker/Sparky)) fra To Aru Majutsu no Index Din tur. :> Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva handler den animeen om? Vil ha noe å se på akkurat nå - kjeder meg. Mitt skrivebord (Windows partisjon på en iMac 24") Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spennende? Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 farger.zip Er ikke fan av for mange ikon på skrivebordet. Bakgrunnen har jeg tatt selv med mobilen Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Funnet i det integrerte bildebiblioteket i windows Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Laptopen: Poster desktop når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mitt skrivebord for øyeblikket. Project1.zip Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *stort halo bilde*hmmm Gief bakgrunnsbilde !! Min kjedelige skolepc bakgrunn Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brukte samme selv for ikke lenge siden.. Dett er den nye da, takk til Stumble Upon B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå