Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det gamle, som i dette? :o Nei, den gamle som i den du har nå. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da har jeg klippet ut avataren min på nytt, denne gangen i 90*90 så Dwight blir enda større. Vad tycks? Bør jeg beholde Dwight, gå over til Tommy&Tigern-tema, eller gjøre noe helt annet? The Office er bedre enn Tommy & Tigern, det vet da alle? Jeg syntes du burde beholde den du bruker nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tommy & Tigern! Indeed. Ja, ta tommy og tigern, det er elsk. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg vil gjerne ha noen forslag til avatar, gjerne noe absurd, men fortsatt at man kan se hva det er. Hadde vært et pluss at det passet med brukernavn, men det er ikke et must. Btw, så har jeg lyst på spreke farger Synes den her var litt kul. Ikke akkurat absurd men spørsmålet ditt er vagt. Spreke farger? Ja, etter min mening. syns du skulle photoshoppa inn picachu istedet for.. alle vet jo at han eier Endret 8. februar 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noke med denne her på kanskje? Hadde vert nice med ramme kanskje, ellers veit eg ikkje kva som kan gjerast med den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 I'll just leave this here ... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som gidder å lage en 007-avatar til meg? Tar i mot alle bidrag Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som har forslag til oppfriskning av avataren min? Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Noen som har fargekoden til bakgrunnen der avatarene skal være? Photoshoppen min er litt på jorde, så den vil ikke ta ut riktig fra et skjermskudd.. Edit: Måtte kjøre igjennom med Adobe Gamma, så løste problemet seg. Endret 16. februar 2009 av Håvard Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan du ikke bare velge gjennomsiktig bakgrunn? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som gidder å lage en 007-avatar til meg? Tar i mot alle bidrag Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan du ikke bare velge gjennomsiktig bakgrunn? Fordi jeg gjorde det på den tungvinde måten. Ble uansett ikke så fornøyd med den nye avataren, så hvis noen har lyst til å lage en bedre avatar av Maurice Moss fra IT Crowd, så blir jeg taknemmelig =D Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Antar det er korrekt Maurice Moss? Eneste bildet jeg kunne finne av han - og det var ikke i superb kvalitet så resultatet ble noe deretter. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Prøver igjen jeg. Skulle gjerne hatt en ramme rundt avateren min, hatt den reziza og gjerne noen få blodflekker som skal renne nedover avataren på det hvite på sidene og nederst. Ikke mange blodflekkene det er snakk om altså. Noen som vil prøve? Bilde ligger her: Skjul Endret 17. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som gidder å lage en 007-avatar til meg? Tar i mot alle bidrag Hadde tenkt på litt mer farger og bilder, men takk uansett. Skal bruke det...(Mamma tvingte meg ) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis noen kunne laget et Zelda avatar til meg med "Nostalgic" skrevet på i 100x100 hadde jeg vært evig takknemelig. Helst motiv fra Ocarina of Time. Og helst Link. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Antar det er korrekt Maurice Moss? Eneste bildet jeg kunne finne av han - og det var ikke i superb kvalitet så resultatet ble noe deretter. De var stilige, men tror jeg går for den jeg har forløbig. Kanskje jeg finner på no morsomt senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg