lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ja, Riktig. Men han har skarpere farger. Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da får vi vente i spenning og se hva han som forespurte avataren velger, da. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lakus: Du har ikke lyst til å ta jobben med å få de EON bildene jeg la ut her i transparen (forumfarge) da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var det noe a-la dette du hadde i tankene, KimS? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Skulle gjerne hatt en liten endring på min nåværende avatar. Noen som vil resize denne, og jeg kunne tenk meg en skurrete bakgrunn rundt Helghast symbolet, kanskje i en rød (som den innerste sirkelen) eller sort farge, litt som Pixl's Gears Of War avatar, bare ikke skurrete i så stor grad. Tar imot alle forslag! Endret 7. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Var det noe a-la dette du hadde i tankene, KimS? Akkurat. Takk skal du ha! Edit: Nå kommer valget om hvem av de jeg skal bruke da. Hvilken synes dere godtfolk passer meg best? Endret 7. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Texzi: Likte denne best, tusen takk! Og takk til alle andre som prøvet seg! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skulle gjerne hatt en liten endring på min nåværende avatar. Noen som vil resize denne, og jeg kunne tenk meg en skurrete bakgrunn rundt Helghast symbolet, kanskje i en rød (som den innerste sirkelen) eller sort farge, litt som Pixl's Gears Of War avatar, bare ikke skurrete i så stor grad. Tar imot alle forslag! Noen som tar på oppgaven? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Om jeg hadde forstått hva du var ute etter så... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Edit: Nå kommer valget om hvem av de jeg skal bruke da. Hvilken synes dere godtfolk passer meg best? Den du har nå. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Om jeg hadde forstått hva du var ute etter så... Lage en bakgrunn til helghast symbolet som er skurrete og da gjerne i rødfargen som er på den innerste sirkelen. Akkurat slik den mørke røde sirkelen er innerst, ønsker jeg å ha som bakgrunn utenfor den sorte sirkelen, altså at det er hvit helt til den sorte sirkelen. Etter det ønsker jeg da bakgrunnen. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Edit: Nå kommer valget om hvem av de jeg skal bruke da. Hvilken synes dere godtfolk passer meg best? Den du har nå. Da bruker jeg vel den da, var ganske fornøyd med den jeg også ser du. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ordnet meg ny avatar. Burde jeg beholde den eller bytte til vedlagt bilde? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Behold den gamle. Den har et mye mer personlig preg, og lettere å kjenne igjen. Selv like jeg ikke den nye. @Paisley: Skal se om jeg får tid i morgen, lover ingenting. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det gamle, som i dette? :o Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har sett at det finnes noen talentfulle folk her inne, så prøver å komme med en liten request jeg (om noen er snille nok til å ta seg tid selvsagt!) Hva jeg ønsker: * en avatar inspirert av natur - om temaet er realistisk eller tegnet spiller ingen rolle * sommer! eller kanskje noe tropisk? * farger - grønt kanskje? også litt gult og rød? Eller noen andre fargekombinasjoner - kreativitet er bare bra * svart ramme rundt avataren Om noen tar seg tid hadde det vært kjempefint i alle fall Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det gamle, som i dette? :o ! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da har jeg klippet ut avataren min på nytt, denne gangen i 90*90 så Dwight blir enda større. Vad tycks? Bør jeg beholde Dwight, gå over til Tommy&Tigern-tema, eller gjøre noe helt annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg