Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fant et bilde på DeviantArt, klipte ut en liten del av det, croppet den litt og styrte litt på fargene før jeg la på ramma. Er ikke så vanskelig å halvveis lage egen avatar Som et svar til dette altså: denne tror jeg det blir, takker masse til Lakus Vær så god Lagde du dem/litt av dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er så uenig! Så kutter ikke din avatar ut noen steder heller. Nei, . Jeg bare husker "rate min avatar" tråden på diskusjon, og er så lei av det evinnelige rammemaset! Transparent ftw! Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du har jo en Yoghurt avatar? Liker den ikke. Fikk ikke resiza yoghurt bildet i GIMP uten å ødelegge kvaliteten. Merk også at eg sa yoghurt inspirert Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Transparent ftw! Ramme er ganske tøft det også. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Da var vi her igjen vettu. Så da kan jeg komme med noen flere tanker rundt hvordan min nye avatar kan være. Søkte litt på EON bilder, og fikk frem disse bildene av Tetra. Kanskje det kan gjøres noe tøft med disse? Gjøre bakgrunnen trensparent og kanskje legge på noen tøffe rammer. Det sies jo også at less is more, så jeg vet ikke helt hvordan det blir seendes best ut jeg. Eventuelt kan jo noen tegne noe lignende hvis det er noen her inne som sitter med slike ferdigheter og som kanskje har interesse for tegneserieskapning eller noe. --- --- --- Blir fremdeles svært glad hvis noen tar seg tid til å lage en avatar til meg Edit: Når jeg tenker meg om, kanskje det gjør seg like bra uten ramme? Prøv dere frem dere som kan dere på dette. All heder til dere Endret 4. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nokon som hadde orka å lage noke med ein stormtropper på og nick ? Den eg har no fant eg på VGcats, men vil ha noke meir orginalt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 God aften mine kjære forum medlemmer! da har jeg fått lasta opp bilde:-) Kan noen justere på den slik at jeg får sånn "forum" farge som bakgrunn og en fin liten offset ramme?? Photoshop skilsen min er ikke helt på topp så derfor spør jeg om hjelp i fra dere:-)!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Brukte 2 minutter på denne. Bare resizet den og la til et gjennomsiktig lag. Duger den? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Brukte 2 minutter på denne. Bare resizet den og la til et gjennomsiktig lag. Duger den? Nå ble jeg glad ja:-) go nuts!!! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nokon som hadde orka å lage noke med ein stormtropper på og nick ? Den eg har no fant eg på VGcats, men vil ha noke meir orginalt Ingen som hadde vært så hyggeleg? Hadde vært evig takknemmeleg ovenfor vedkommande Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ond Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ond hehe, meget festleg. Noen seriøse forslag der ute? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Personlig syntes ikke nick passer inn i avatarer. Skal du bruke det samme bildet, eller et helt annet et? Hadde vært lettere om du kom med noen alternativer. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Setter nå pris på om noen orker å se litt på hva som kan gjøres med en avatar til meg også. Selv om jeg kanskje har gitt uttrykk for noe annet, så kan det jo så klart gjøres ganske så enkelt og. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Personlig syntes ikke nick passer inn i avatarer. Skal du bruke det samme bildet, eller et helt annet et? Hadde vært lettere om du kom med noen alternativer. Okei, dropp brukernavnet då (var det eg meinte altså) Noke med ein stormtropper frå star wars Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vil resize denne, og legge på gjennomsiktig bakgrunn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lov for flere å prøve seg? (: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan gjorde du den bedre enn den andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Slik som det ser ut for meg hadde mitt forslag litt mindre "jaggy", eller "hakkete" kanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg