Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om noen kunne fikse litt på dette bildet, hadde det vært fint. * Jeg vil ha det samme utsnittet som på min nåværende avatar <---- * Bør ha en slags ramme, fint om den er litt "skjev" i hjørnene som på denne: * Ikke skalper Sackboy, men pass på at "jorda" synes. Brukte 2 min på disse i Gimp, så vet ikke helt hvor aktuelle de er. Men det var noe sånt du tenkte på? Ser nå også at hele blidet er gjennomsiktig, og ikke bare hjørnene, menmen. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det hadde vært flott om noen kunne lage en liten svart ramme rundt avataren min så det ser litt penere ut. Jeg ville vært evig takknemling. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flere som digger Gil Galad her, ja? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) slik: ? edit: URGH! FOR SEN! Endret 4. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Takk begge to og ja Gil Galad er en tøffing han. Endret 4. februar 2009 av Wartom Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Er det mulig å få avataren min i litt høyere kvalitet? Noe sånt som det bildet øverst i denne linken? Takk Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noe sånn som dette? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Awesome, takker Tror dog jeg skal prøve å fjerne firkanten hvis jeg klarer. Det har allerede forumfarge bak seg nemlig. Men awesome kvalitet. Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror dog jeg skal prøve å fjerne firkanten hvis jeg klarer. Det har allerede forumfarge bak seg nemlig. Ser rimelig dumt ut når avataren bare kutter ut i ingenting. Derfor de fleste av oss bruker rammer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 DET er subjektivt. Liker generelt rammer, men når avataren har samme bakgrunnsfarge som til forumet, da synes jeg det passer bedre uten. Er ikke den store forskjellen da. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som kan lage en ramme rundt Iceman? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror dog jeg skal prøve å fjerne firkanten hvis jeg klarer. Det har allerede forumfarge bak seg nemlig. Ser rimelig dumt ut når avataren bare kutter ut i ingenting. Derfor de fleste av oss bruker rammer. Jeg er så uenig! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Såvidt synlige, men vet ikke hvordan du vil ha dem. Er ikke akkurat pro på det her heller Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er så uenig! Så kutter ikke din avatar ut noen steder heller. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er så uenig! Så kutter ikke din avatar ut noen steder heller. Nei, . Jeg bare husker "rate min avatar" tråden på diskusjon, og er så lei av det evinnelige rammemaset! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil gjerne ha noen forslag til avatar, gjerne noe absurd, men fortsatt at man kan se hva det er. Hadde vært et pluss at det passet med brukernavn, men det er ikke et must. Btw, så har jeg lyst på spreke farger Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil gjerne ha noen forslag til avatar, gjerne noe absurd, men fortsatt at man kan se hva det er. Hadde vært et pluss at det passet med brukernavn, men det er ikke et must. Btw, så har jeg lyst på spreke farger lol Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg vil gjerne ha noen forslag til avatar, gjerne noe absurd, men fortsatt at man kan se hva det er. Hadde vært et pluss at det passet med brukernavn, men det er ikke et must. Btw, så har jeg lyst på spreke farger Synes den her var litt kul. Ikke akkurat absurd men spørsmålet ditt er vagt. Spreke farger? Ja, etter min mening. Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takker Gormers. Jeg tok den i midten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg