lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forum fargen? Fargen på bakgrunden der avataren din er. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan noen prøve og få forum fargen på det? like this? Avatar 90*90 ahh, nå forstod jeg hva du mente ^^ Greit om jeg endret fargen? btw. er png og interlaced Lenke til kommentar
Eslupmi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 har ny nå <--- nice? Eneste jeg kan sette fingeren på er at jeg først trodde bokstaven "l" var et utropstegn (!). Ellers fint med fadet bakgrunn og tekst i forgrunnen. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis noen har kjempelyst til å lage en til meg er jeg keen på et paragraftegn med Alinoe under i gotisk skrift, uten noe som helst bakgrunn, if you know what I mean! ? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen som kan lage en sprek avatar til meg? :unsure: Skal være Iceman fra filmen Top Gun. Altså han her: (Bilde er bare en illustrasjon av hvordan han ser ut ) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 like this? Avatar 90*90 ahh, nå forstod jeg hva du mente ^^ Greit om jeg endret fargen? btw. er png og interlaced Den var mye bedre i den fargen ! Takk. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noe jeg slag sammen på 5 min. . formeninger ? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilken avatar burde jeg bruke? Eller Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fargen på bakgrunden der avataren din er. Ah, misforstod. Trodde han du mente at du ville gjøre om bakgrunnen til "forum fargen". Noe som ikke har noen mening, da fargen avhenger av hvilken skin du bruker. Og å lage en gjennomsiktig bakgrunn (ref. png/gif) er et mye bedre alternativ. edit: Hva med den her? Samme avatar, men med en gjennomsiktig bakgrunn, og en sort ramme. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åja, Tenkte ikke på det Takk. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ? Du er herved min favoritt-forumbruker!! Tror jeg! Skal se hvordan det ble nå! Så jævlig bra ut! Edit: KONGE! Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 np lolidude gå for fuglen, er mer sært enn den blåe figuren Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei lurte på om noen hadde lyst til å ta seg bryet med å kreere en avartar til meg:-) Er lidenskapelig opptatt av yrket mitt. Jeg jobber som kokk til vanlig med pc som er stor hobby:-) Så hadde hatt lyst på noe innenfor kjøkken, kanskje flammer. min siste avartar var et bilde av meg selv i kokke jakke i sort hvitt med hvit uthvisket bakgrunn. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Laget meg nettopp en ny avatar, men vet ikke om jeg ble helt fornøyd. Er det noen som har lyst til å prøve å lage noe bedre ut av bildet jeg brukte for å lage den, så blir jeg takknemmelig Hvis noen lurte på de rare dimensjonene på bildet, så er det fordi det er headeren til websiden min.. -Håvard Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 np lolidude gå for fuglen, er mer sært enn den blåe figuren Ok. Men den blå figuren er Rorsach fra Watchmen som er verdens beste graphic novell om du ikke har lest den så må du kjøpe den nå! http://www.play.com/Books/Books/4-/464025/...en/Product.html Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om noen kunne fikse litt på dette bildet, hadde det vært fint. * Jeg vil ha det samme utsnittet som på min nåværende avatar <---- * Bør ha en slags ramme, fint om den er litt "skjev" i hjørnene som på denne: * Ikke skalper Sackboy, men pass på at "jorda" synes. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 eg e helt vekke på dette her, hvor legger man inn en avatar? jeg har jo bare det personlige bildet som vises på profilen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 * Bør ha en slags ramme, fint om den er litt "skjev" i hjørnene som på denne: Min avatar eg e helt vekke på dette her, hvor legger man inn en avatar? jeg har jo bare det personlige bildet som vises på profilen My Controls -> Edit Avatar Settings (i venstre meny) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg