Eik_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei kunne noen tenke seg å lage en avatar til meg? Det jeg ønsker er enkelt og greit en eik. Jeg vil at den skal være så stor som forumet tillater og ha en ramme rundt seg. Jeg vil også at den skal være ganske frisk, og ikke ha noen form for vinterstemning i steg. Bare et enkelt eiketre midt i bildet. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som har lyst til å lage en avatar til meg? Den jeg har nå er bare noe drit jeg fant på google. Har prøvd å lage en selv, men det failer Gjerne en det står nicket mitt på og med ramme på eller slik at en del av bilde likesom går utenfor bildet. Yndlingsfargen er grønn Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei kunne noen tenke seg å lage en avatar til meg? :)Det jeg ønsker er enkelt og greit en eik. Jeg vil at den skal være så stor som forumet tillater og ha en ramme rundt seg. Jeg vil også at den skal være ganske frisk, og ikke ha noen form for vinterstemning i steg. Bare et enkelt eiketre midt i bildet. Takk på forhånd! Kansje sånn? Første avatar eg har lagt, så den er sikkert ikke så bra Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tusen takk, fin den Men går det ann å få den i 100 x 100 og ikke i 100 x 90? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Sånn? Edit: Noen brukte det eg lagte ^_^ Endret 6. januar 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk! Likte den veldig godt,har ingen ting å utsette på den( nå er ikke jeg noe grafisk masterbrain heller da ) Ville egentlig ha noe litt friskere, men det er en sikker vinner fram til sommeren Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) edit: ble ødelagt Endret 17. februar 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som gidder ned skalere ned dette? Helst til maks pixler forumet tillater. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Her eller Endret 1. mars 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Tusen takk! Jeg skiftet bittelitt på det, la merke til at bakgrunnen er hvit mens forumbagrunnen er en litt grå/hvit farge. Denne har rett bakgrunn å burde flyte mer inn i bildet Endret 8. mars 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg