Paisley Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Her har du artisten i den beste størrelsen jeg kan lage. Fikk den ikke i 100X100 kun i 100X120 Skal endre den andre i morgen. Litt sliten av redigering i dag:) Endret 6. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva med denne da? Elskbar! Tusen takk! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har laget to utkast til den siste avataren din Backstabber. Begge har en størrelse som skal fungere i forumet (endres slik at de passer) så velg den du liker best: Jeg elsker deg! Vi har da en rykte knapp for slikt! Endret 7. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skulle gjerne hatt en avatar av et såpestykke med juletema/nisselue eller noe. Noen som kunne vært greie og hjulpet en noob? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Pirke pirke, blodet skulle vere rødt, ikke hele figuren. Kjør backstabber i et ord også om du kan. Jeg forstår om du ikke orker Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen, iallefall skal jeg få gjort det i morgen. Det gjelder også Såpestykke! Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen, iallefall skal jeg få gjort det i morgen. Det gjelder også Såpestykke! Takker. Det haster ikke, så ta deg god tid Lenke til kommentar
Teds Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Alltid vært meget fascinert av isbjørner og har funnet dette bildet meget iøynefallende: Link. Har ingen overordnet mening ved utformingen, men regner med at dem med kunstnerisk innsikt klarer å prestere mye bedre enn det jeg prøvde på. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke at den ble så veldig bra, men jeg kjedet meg litt. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke at den ble så veldig bra, men jeg kjedet meg litt. Takker så meget! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg skulle gjerne hatt en avatar av en diger rødd knapp såpestykke med juletema/nisselue eller noe. Noen som kunne vært greie og hjulpet en leet? noob? Skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen, iallefall skal jeg få gjort det i morgen. Det gjelder også Error Såpestykke! Fixd Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Jeg lover at jeg har en klar til deg i løpet av morgendagen Error! Et forslag Error: Endret 11. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Funnet på noe til min enda, eller orker du ikke? Forstår det godt om du ikke orker Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg takker gjerne ja til et juletema på min avatar selv! Dog, fargebruken og karakteren kan kanskje gjøre det litt vanskelig. Et skjegg hadde vært fantastisk ^_^ En annen idè kan være å gjøre håret til Cats rødt så det ser ut som en nisselue kanskje? Endret 12. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Funnet på noe til min enda, eller orker du ikke? Forstår det godt om du ikke orker Jeg holder faktisk på og er snart ferdig. Problemet har vært å finne et passende og stort nok bilde til at det faktisk er mulig å redigere de. Har lagt ved et forslag, om du liker denne gi beskjed så skal du få den i riktig størrelse:) Endret 12. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den var kjempetøff, men kunne du gitt selve såpestykket en kaldere farge som står litt mer til vinteren? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sette en lue på min avatar? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den var kjempetøff, men kunne du gitt selve såpestykket en kaldere farge som står litt mer til vinteren? Det skal jeg få gjort! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Funnet på noe til min enda, eller orker du ikke? Forstår det godt om du ikke orker -||- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg