Gå til innhold

Avatartråden - Vil du bytte eller få ny avatar? Post her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutta!

Noen som hadde greid å samle energi til å lage en avatar for meg? Har ikke noen andre krav enn at det må stå "Joantheman" et sted, vr kreativ! :)

Trenger ikke umiddelbart så om ingen orker før jul så er det helt greit^^

Hva med denne:

Så du likte å le godt, så det tar vel overhånd i blant?(edit, ser at en ramme kom med, kan fjernes eller endres)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en litt ordentlig juleavatar. I fjor fikk jeg noen til å lage denne:

540815.jpeg

ut av denne:

540813.jpeg

og jeg har i år videreutviklet fjorårets juleavatar ved hjelp av Paint, og kom fram til denne:

540814.jpeg

Jeg er ikke helt fornøyd med den der, den bærer liksom et preg av dårlige manipuleringsskils og paintbruk, og den er veldig uklar. Den greia på høyre side skal forestille reinsdyr med en slede.

Såh, jeg kunne godt tenkt meg at noen med litt mer ferdigheter enn meg kanskje kunne bruke et par minutter på å lage en litt mer profesjonell juleavatar til meg, ut av en av de to øverste. God jul. :)

EDIT: Om det er behov for et litt større bilde, så er avataren min laget ut av dette:

littlebigplanetg.jpg

(kuttet litt nederst).

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Tusen takk Paisley, den var rå! :D Da går den gamle avataren i søpla ^^

Jeg har den som bilde nå, men kan du lage en mindre utgave? Tror den er for stor til å være avatar :)

There you go!

post-104-1099603253_thumb.jpg

Takker Paisly!

Bare hyggelig!

Noen som har lyst til å julifisere nøtten min? Vær så snill :)

Jeg skal se hva jeg kan gjøre:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Haha, da skammer du deg vel ekstra ved å tanken om at jeg begynte å lære bilderedigering i går:whistle:

Som sagt, det er så mange flinke folk her, så man trenger egentlig ikke å kunne noe og noen ting. :)

Om du vil ha den endret, litt bredere eller noe, gi beskjed. Jeg er ikke helt sikker på hva den mangler, men føler den mangler noe .

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en litt ordentlig juleavatar.

Har laget en rask skisse, si hva du syntes:

post-180-1099620628_thumb.jpg

Joantheman

Prøv denne, som jeg tror vil passe bedre når det gjelder størrelse:

post-180-1099620673_thumb.jpg

Nøtte:

Her er et lite forslag til en skisse, vil gjerne ha litt ønske rundt utformingen av juleavatar. Her er iallefall en skisse:

post-180-1099620717_thumb.jpg

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en litt ordentlig juleavatar.

Har laget en rask skisse, si hva du syntes:

post-180-1099620628_thumb.jpg

Synes den var kjempekjempekjempefin, men bakgrunnen var kanskje litt kjedelig og hvit. Noe slags snø/skravering/blå stjernehimmel eller et eller annet hadde gjort den veldig fin! :D

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-19-1099600901_thumb.jpg

post-63-1099600736_thumb.jpg

Kan du lage PM5K vokalisten til et format som passer forumet og lage blodet rødt på avataren min + den fancy skriften din uten oppned tekst? f_cutepuppym_1069e43.png

EDIT: Begge må passe inn i forumet.

EDIT2: Jeg må ærlig inrømme at du er skummelt god til dette!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...