AtleBer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva er greia med at dere absolutt skal ha brukernavnet deres på avataren? De er jo faen bare en halv centimeter fra hverandre, for helvete! Det er så mongolid og meningsløst at det gjør vondt. Hva er hensikten med det, for å vise at avataren deres er LOLZ CUSTOMZ PAINTED? Det er bare helt sykt jalla. Hvis dette hadde vært et bondeforum hvor 90% av brukerne enten brukte standardavatarene eller ikke hadde avatar i det hele tatt så hadde jeg skjønt det. Men faen heller-_- Har du noe dårlig minner rundt dette siden du skriver om det så veldig følsesterkt? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nei egentlig ikke, jeg syns bare det er retarded;D Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nei egentlig ikke, jeg syns bare det er retarded;D kan igrunnen skjønne det, men å skrive en post som den over er vel MINST like retard. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg burde skrevet Villanden i avatarene deres istedet kanskje "Se på meg da, jeg har en Villanden custom avatar" B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 En haug innlegg som bidro til dårlig stemning, rasisme og uthengelse/personangrep på brukere er slettet. Hold dere til temaet! Ikke lek hobbymoderatorer; rapporter innleggene dere reagerer på. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Eg har tenk til å bytte nick til Flossmajor, men eg treng eit bilete av ein major med ein flosshatt før eg kan gjere det. Kan nokon lage eit bilete av ein major med flosshatt til meg? Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har litt lyst til å skifte nick til Loe, dessuten ønsker jeg meg et avatarbilde som er morsomt men alvorlig. Håper noen kan hjelpe meg, skal prøve å hjelpe til med etterspørsler så godt det lar seg gjøre:D Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Her har vi noen for de som vil ha TF2-avatar. Lenke til kommentar
Team-settlers Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 lurte på om noen kunne lage en avatar til en liten gruppe jeg og noen venner har stelt istand. Gruppa heter "På hugget", kunne tenkt meg et eller annet med et kniv/økseblad og/eller TF2 motiv. skrift: Vær på hugget! På forhånd takk Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Her har vi noen for de som vil ha TF2-avatar. I'm stealing the spy! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her har vi noen for de som vil ha TF2-avatar. I can haz annen sniper eller pyro? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes fortsatt at det hadde vært kult om noen hadde laget solbriller på min avatar B) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg kan prøve når jeg kommer hjem hvis du vil. Har ikke Windows her, så jeg kan ikke installere Phtotshop. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg kan prøve når jeg kommer hjem hvis du vil. Har ikke Windows her, så jeg kan ikke installere Phtotshop. Do eeeet Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jada, hvilke solbriller da? Pilotbriller? Sci-Fi briller? Sveisebriller? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jada, hvilke solbriller da? Pilotbriller? Sci-Fi briller? Sveisebriller? Kulhets briller med stil. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Finn et bilde av noen solbriller, så jeg har noe å gå etter. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Okay, får se når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 kjør på noen fete aviators! (pilotbriller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg