Gå til innhold

Avatartråden - Vil du bytte eller få ny avatar? Post her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Bloodlines. Den ramma som bare dekker det som faktisk trenger å bli dekket var veldig fint. Har alltid lurt på hvorfor folk egentlig har rammer der man ikke trenger ramme, men har aldri giddi å gjøre noe med det i mine egne avatarer. Det passet iallefall veldig fint til din. Og Bubbles eier jo også ;)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Trenger ny avatar

Av ansikte og med ramme.

Jeg vet ikke helt hva du ville fokusere på, så jeg bare fokuserte på ansiktet ...

Ikke helt 100% på resultatet på den til høyre heller, men ville se hvordan det ville bli.

189871.jpg189872.jpg

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Trenger ny avatar

Av ansikte og med ramme.

Prøvde meg på denne, her er resultatet:

407860.jpeg

Jeg er totalt noobish innenfor Photoshop, så er godt mulig det ikke ble som du ville. Menmen.. :)

EDIT: Lakus vant.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Du fikk til å fjerne håret på venstre side mye bedre enn meg, men selv synes jeg at det var rødfaargen i klærne hennes og den myke fargen i bakgrunnen som "gorde" bildet. Avataren ble liksom da delt inn i to soner. En rolig sone og en urolig sone. Men dette er tross alt bare mine trøtte tanker, så jeg sier bare blablabla og god natt :)

Lenke til kommentar
Ingen som har lyst på noen stilige browser-avatarer? :)

2googlechrome.png2mozillafirefox.png2opera.png2safari.png

Jo kanskje, har du en for internett explorer også?

Før eg lagde Safari-avataren vurderte eg det, men så tenkte eg at det ikkje finnes nokon på dette forumet som faktisk brukar IE..

Lenke til kommentar

Seff, IE er jo den mest brukte browseren i verden. Men firefox er den browseren jeg bruker mest. Men så er det så fint å kunne kombinere med andre nettlesere siden de har hver sine funksjoner som ikke finnes andre steder. IE=hvis en side ikke fungerer hos andre, Opera=wapleser, Konqueror=jobbe med mapper på nettverksdisker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...