Error Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg liker best den sorte versjonen, men jeg må si at den avataren du har nå er bedre enn begge de to. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Syntes den jeg har nå er utrolig kjedelig egentlig. Er derfor på jakt etter ny avatar. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Syntes den jeg har nå er utrolig kjedelig egentlig. Er derfor på jakt etter ny avatar. samme her,.min avatar altså.. kunne noen mekke noe, som det står Svenning på? =) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kanskje ta med noen ideer til motiv? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Som sagt, hadde det vært fint om noen ville endret størrelsen og fikset ramme på bildene jeg har på forrige side. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Som sagt, hadde det vært fint om noen ville endret størrelsen og fikset ramme på bildene jeg har på forrige side. Har laget to versjoner for deg. Velg og vrak Endret 23. april 2009 av Håvard Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 kunne noen gjort avataren min litt bedre. kvalitetsmessig tenkte eg på. eller forklare eller linke til ei side for dumys. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 http://www.morten_h_is_a_real_dummy.com Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 du trengte ikkje å lage ein heilt ny side bare for meg. men seriøst noen tips? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Kanskje ta med noen ideer til motiv? hmm. sa det slik sånn at det skulle være fritt.. bilde av shana fra shakkugan no shana hadde vært flott =) edit eks. click for fullysize Endret 24. april 2009 av Svenning Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Som sagt, hadde det vært fint om noen ville endret størrelsen og fikset ramme på bildene jeg har på forrige side. Men værsåsnill, Paisly. Ikke bytt! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg vil gjerne ha en ny. Gjerne noe som inneholder noe slags Gears of War aktig. Belønning er selvsagt en plass i signaturen og et velfortjent takk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Som sagt, hadde det vært fint om noen ville endret størrelsen og fikset ramme på bildene jeg har på forrige side. Har laget to versjoner for deg. Velg og vrak Herlig! Tusen takk! Som sagt, hadde det vært fint om noen ville endret størrelsen og fikset ramme på bildene jeg har på forrige side. Men værsåsnill, Paisly. Ikke bytt! Mohaha! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som gidder og prøve å lage en BF: Heroes (Royal Soldier) avatar med navnet mitt på? Har lyst til og ha en til ett annet forum, og kansje dette. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Føler jeg trenger en ny avatar. Den jeg har er feil størrelse etc. Problemet er at jeg mangler fantasi, men vil samtidig ha en avatar som er personlig. Derfor vil det være vanskelig å få dere til å lage en Hvis noen klarte å blåse opp min nåværende avatar til rett størrelse uten noe voldsom kvalitetstap så hadde det vært utrolig kjekt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg vil ha en avatar som passer til meg Altså, de fleste på forumet vet hvem jeg er (B)), så jeg vil ha noen som passer meg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Alle vet hvem du er fordi du har vel flest stengte tråder ever på gamer og diskusjon.no? Går gjennom en prøvetid på avataren min nå, hadde vært fint med en tilbakemelding! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er det bare hos meg at avatar-bildet skjeldent oppdateres? For meg har du fortsatt det "ikonet" ditt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Fanken, den vil ikke bytte, selv om jeg har oppdatert den! Jaja, tok alltid tid på diskusjon.no, så tar vel litt tid? edit: haha, jeg hadde tatt å endret personlige bildet og ikke avataren. Der kom avataren opp! Endret 26. april 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg