Gå til innhold

Avatartråden - Vil du bytte eller få ny avatar? Post her!


Anbefalte innlegg

Jeg fant et bilde på DeviantArt, klipte ut en liten del av det, croppet den litt og styrte litt på fargene før jeg la på ramma.

 

Er ikke så vanskelig å halvveis lage egen avatar :p

 

 

 

 

Som et svar til dette altså:

denne tror jeg det blir, takker masse til Lakus :)

Vær så god :p

 

Lagde du dem/litt av dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg er så uenig! :D

Så kutter ikke din avatar ut noen steder heller.

 

Nei, :p. Jeg bare husker "rate min avatar" tråden på diskusjon, og er så lei av det evinnelige rammemaset! :(

 

Transparent ftw! :)

Lenke til kommentar

Da var vi her igjen vettu. Så da kan jeg komme med noen flere tanker rundt hvordan min nye avatar kan være.

 

Søkte litt på EON bilder, og fikk frem disse bildene av Tetra. Kanskje det kan gjøres noe tøft med disse? Gjøre bakgrunnen trensparent og kanskje legge på noen tøffe rammer. Det sies jo også at less is more, så jeg vet ikke helt hvordan det blir seendes best ut jeg. Eventuelt kan jo noen tegne noe lignende hvis det er noen her inne som sitter med slike ferdigheter og som kanskje har interesse for tegneserieskapning eller noe.

 

eon1.jpg --- eon3.jpg --- eon2.jpg --- eon5.jpg

 

Blir fremdeles svært glad hvis noen tar seg tid til å lage en avatar til meg ;)

 

Edit: Når jeg tenker meg om, kanskje det gjør seg like bra uten ramme? Prøv dere frem dere som kan dere på dette. All heder til dere :D

Endret av KimS
Lenke til kommentar

big_nut.jpg

 

God aften mine kjære forum medlemmer! da har jeg fått lasta opp bilde:-) Kan noen justere på den slik at jeg får sånn "forum" farge som bakgrunn og en fin liten offset ramme?? Photoshop skilsen min er ikke helt på topp så derfor spør jeg om hjelp i fra dere:-)!! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...