Gå til innhold

Zelda, Er det en oppfølger på vei?

Anbefalte innlegg

Zelda har aldri klart å fenge meg ordentlig, noe som er jævla irriterende. Har WindWaker collectors edition med Majoras Mask og Ocarania of Time (Typos, vet det) samt Twilight Princess. Spilt litt på alle, men aldri klart å opprettholde interessen.

Må plukke opp Ocarania igjen, og prøve å komme meg gjennom de kronologisk. Elsket jo Zelda i håndholdt format når jeg var mindre. Føler jeg går glipp av noe stort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zelda har aldri klart å fenge meg ordentlig, noe som er jævla irriterende. Har WindWaker collectors edition med Majoras Mask og Ocarania of Time (Typos, vet det) samt Twilight Princess. Spilt litt på alle, men aldri klart å opprettholde interessen.

Må plukke opp Ocarania igjen, og prøve å komme meg gjennom de kronologisk. Elsket jo Zelda i håndholdt format når jeg var mindre. Føler jeg går glipp av noe stort!

Anbefaler deg på det sterkeste å spille a link to the past, ettersom du liker zeldaspillene på håndholdt format. Er ganske likt Links awakning som du sikkert har spilt, bare MYE lengre og mer episk.

Matsini

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonseringen av Excitebots en måned før det kommer ut i USA har fått meg til å se lysere på situasjonen. Man kan aldri vite slikt, men det er godt mulig at de har kommet langt i utviklingen av det neste Zeldaspillet til Wii. Jeg håper egentlig at vi får et nytt DS-spill også. En DS-versjon av Four Swords hadde gjort seg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...