LucarioX Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kommer nok helt sikkert et nytt Zelda. Spørsmålet er vel heller når og i hvilken form Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Helt enig med LucarioX, spørsmålet er når, ikke om. Gleder meg i alle fall til neste Zelda spill, uansett hvordan det blir. Link tok ikke skade av oppgradering til 3D ei heller når han gikk cell-Shading så tror ikke det blir noe skade her heller. Gleder meg bare til neste Zelda opplevelse. Lenke til kommentar
hosjkornæsj Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I wish. OOOOH! Ikke vis meg slike bilder Det er ondskapsfult at jeg må glede meg til det der helt forgjeves Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror ikke det hadde funket uansett. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg solgte Wiien min for et par uker tilbake. Skal jeg kjøpe Wii igjen, avhenger det av neste Zelda spill. Blir det et casual-spill som alle andre Wii-spill i dag, er det uaktuelt ... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg ser ikke helt hvorfor Nintendo skulle ha gjort Zelda om til et casual-spill. Stort sett alle Wii-spillene deres følger i samme fotspor som forgjengerene. Hvorfor skulle akkurat Zelda være den utvalgte spillserien? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 The Legend of Zelda serien...er som i navnet... en Legende. Tror ikke det er en sjel i verden som er gamer som ikke har hørt om Zeldaspillene med Link som hovedperson. Zeldaseriene er også en god pengekilde for utviklerne og Nintendo, så at de gir opp serien har jeg ingen tro på. Ocarina of Time og Majoras mask har jeg hatt det mye moro med, elsker de spillene... og er fortsatt mine favoritter igjennom min tid som gamer. Har dessverre verken prøvd Wind Waker eller Twilight Princess som er helt forferdelig dårlig av meg, men har bare verken hatt konsoll eller penger til å skaffe det. Håper det nye Zelda imponerer mer en de andre, og har en flott grafikk som vi aldri har sett før i Zeldaspillene. Twilight Princess er helt klart en oppgradering siden OOT og MM, men jeg tror at i de nye spillene vil vi se en klar oppgradering. Men mest av alt håper jeg at de klarer å lage en såpass god historie at den griper meg like mye som i de gamle spillene. Håper også at de ordner noe helt nytt, men holder noen av de gamle gode karakterene... spesielt Link. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er helt enig i at de bør finne på noe nytt. Wind Waker og Twilight Princess er fantastiske spill begge to, men de er ikke spesielt innovative i forhold til OoT og MM. Wind Waker hadde riktignok grafikkstilen, men gameplayet lignet veldig på det fra N64-spillene. Jeg vet ikke helt hva de må gjøre for å fornye serien, men jeg føler at gameplayet og kontrollene er det Nintendo bør konsentrere seg om. Z-targetingen fra N64-spillene var nærmest en revolusjon i sin tid. En nyvinning med like stor effekt hadde vært strålende. Jeg håper også at det neste Zelda-spillet vil støtte MotionPlus. Men det avhenger nok på hvordan MotionPlus vil bli distribuert. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Får håpe på noen nyheter ved neste E3. Finnes ikke noe som er bedre enn å sette seg ned med et helt nytt zeldaspill=) disse spillene har gitt meg mange gode øyeblikk i min karriere som gamer! Matsini Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haaper paa cellshading, selvom jeg ikke tror dfet skjer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er vel enda ein stund til vi kan forvente oss eit nytt kapitte i serie på Wii, men når den dagen kommer håper eg på ein ny og bedre opplevelse enn det TP gav meg. Sistnevnte var overall skuffende på fleire områder desverre, men likevel ein veldig god opplelse. Men siden OOT var mitt første ekte møte med serien, tviler eg på at det lett vil bli overgått av seinere tilskudd i serien. Dette spillet har eg så sterke tilknytninger til så det skal godt la seg gjøre Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Huff, på onsdag er det nøyaktig ett år siden jeg fikk Zelda TP, og jeg har enda ikke fullført det. Har litt dårlig samvittighet... Spillet er jo helt kanon, men jeg bare mister motivasjonen litt fort når jeg spiller Wii. Og forresten: Link Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe ser hvertfall ut som vi kan vente oss en film i 2009 jaja den er ikke ekte, men det er lov å drømme=) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, husker den der godt Ble litt skuffet da, når jeg fant ut at det bare var en Skjul Aprilsnarr Må innrømme at Ganondorf ser litt tvilsom ut da Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde ikke hatt noe imot en Zelda-film så lenge filmselskapet hadde gitt filmen et godt budsjett og fylt opp rollene med gode skuespillere. En skal ikke se bort i fra at filmselskapene vender seg mot spillverdenen når de går tom for kjente fantasy-bøker. Noen som har noen teorier om når vi får se det neste Zelda-spillet? Jeg er rimelig sikker på at det vil bli vist frem i løpet av 2009. Slik jeg ser det er det 3 store alternativ: GDC-messen: Iwata skal holde en tale på GDC-messen i år. Jeg antar at talen vil handle om DSi-lanseringen i vesten, men det er lov å håpe. Phantom Hourglass ble annonsert på GDC i 2006. Kanskje vi får se et nytt DS-spill? E3: Nintendo har sagt at de vil annonsere konsoll-selgende spill i løpet av E3-messen i år. Hva dette betyr er det ingen som vet bortsett fra Nintendo. Personlig har jeg lave forventninger til at Nintendo vil annonsere Zelda på E3 siden de har sagt tidligere at de vil bruke E3 til å vise frem spill for massene. Oktober-konferansen: Dette har etter hvert blitt Nintendo's største konferanse for Nintendo-entusiastene. Noen eksempler på hva som har blitt annonsert der: DSi, Punch-out 2, Another Code R og Sin & Punishment 2. Personlig har jeg mest tro på at spillet vil bli vist frem i oktober. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Men Zelda er jo et spill for de store massene selv om det er hardcore på sine måter, akkurat som Mario. Kan ikke akkurat sammenligne det med f.eks. Another Code og Sin & Punishment som neppe vil være noen storselgere. Mitt tips er at det vises på E3 i juni i trailerform. Det siste store som skjer under konferansen, litt som når de viste fram Twilight Princess for første gang. Spillet kommer nok ut høsten 2010. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tja. Det er kanskje ikke Nintendo som lager det, men Monster Hunter 3 er et ganske stort spill. Det ble annonsert under oktober-konferansen i 07. Jeg er enig i at Zelda er også et spill for massene. Twilight har faktisk en sjanse til å passere OoT i antall solgte kopier(det ligger på rundt 6.6 mill om man legger sammen GC og Wii-versjonene). Men det er nok et annet publikum som spiller Zelda enn de som spiller Wii Fit, Wii Sports og Wii Music. Det var nettopp Wii-serien som definerte E3 08 for min del. Derfor har jeg lave forventninger til årets E3-messe. En høstlansering i 2010 høres mest fornuftig ut. Spillet MÅ nesten bli annonsert på GDC-messen om det skal ha en sjanse til å komme ut i 09. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://kotaku.com/5099030/zelda-producer-w...ocarina-of-time "Zelda Director won't quit untill he betters Ocarina of Time" Og det er en ganske ny artikkel så det virker som de planlegger et nytt spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skal mye til for å få et bedre Zelda-spill enn OoT, eller ALttP for den saks skyld. Mulig det har med nostalgi å gjøre, men de 2 spillene er rene mesterverk. MM og WW var også meget meget bra, men TP og PH var en liten nedtur, selv om de er veldig bra de også. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ocarina of Time var jo mitt første møte med Zelda-universet, og jeg ble forelsket med en gang. Følelsen man fikk når man spilte, helt fra begynnelsen til slutt var fantastisk...noe jeg aldri hadde følt før. Er enig med nouse4aname om at det nye spillet må være like bra som det... å gripe spilleren like mye. Har ikke spilt noen av de nye etter Majoras Mask, så hvordan serien har utviklet vet jeg ikke. Er veldig spendt på hvordan dette spillet kommer til å bli, håper det kommer informasjon snart på en av årets messer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå