Gå til innhold

Zelda, Er det en oppfølger på vei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ikke dukket opp noe nytt bortsett fra et patent fra Nintendo som kanskje vil bli brukt i det nye Zelda-spillet.

Game allows gamers to play the game in the normal way, though they can bring up video hints whenever they get stuck. These hints will appear in a screen that pops up in the top right corner of the screen.

Digest allows gamers to watch a video of a game developers play through of the game, which lays out the storyline and "flow of the scenario" from beginning to the end. At any time a player can press a button to jump into the action of the scene currently being shown. This is done by loading game saves downloaded automatically through a network.

Players will start the scene with the appropriate character attribute boosts and items for that part of the game. Saving is not allowed in digest mode.

The scene menu allows gamers to skip directly to a specific scene to play, without having to watch the digest or load a saved game.

Link

Husk at det bare er et patent, og det er ikke sikkert at det vil bli brukt i det neste Zelda-spillet. Vi kommer sikkert til å få se de første glimtene fra spillet i år. Jeg tror dog at vi kan se langt etter en 09-release.

Lenke til kommentar

@lolidude: Jeg tror du har misforstått. Du kan velge å spille på den vanlige måten og de som ikke har tålmodighet eller tid til det kan velge å gjøre det på den lette måten. Dette kan bli både bra og dårlig sånn som jeg ser det; Nintendo gjør den tradisjonelle spillemåten mer utfordrende og forhåpentligvis mer underholdende å spille, eller de bruker for mye tid og ressurser på de andre måtene, sånn at den tradisjonelle blir dårligere.

... Hvis de velger å bruke det.

Lenke til kommentar
@lolidude: Jeg tror du har misforstått. Du kan velge å spille på den vanlige måten og de som ikke har tålmodighet eller tid til det kan velge å gjøre det på den lette måten. Dette kan bli både bra og dårlig sånn som jeg ser det; Nintendo gjør den tradisjonelle spillemåten mer utfordrende og forhåpentligvis mer underholdende å spille, eller de bruker for mye tid og ressurser på de andre måtene, sånn at den tradisjonelle blir dårligere.

... Hvis de velger å bruke det.

Joa, Det høres greit ut. Men det er jo slemt og gi folk muligheten til og jukse på Zelda :p

Lenke til kommentar
Er vel også blitt uttalt at Twilight skulle bli det siste tradisjonelle Zelda-spillet. Eller er det jeg som surrer?

Nei da tror jeg jeg legger opp Nintendo-gaminga. For min del håper jeg på flere "tradisjonelle"(sier ikke nei til nytt selvfølgelig)med støtte til denne Motion-plus duppedingsen Nintendo koker på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...