LarZen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vikinger, check! Norge, check! Masse rå action, check! Aliens,....eh check! Ja Outlander er en snodig film som vrir litt på hva vi er vandt til å se innen denne sjangeren og jeg synes det var about fucking time!! Filmen i seg selv er helt ok, ikke noe kanon film men pga settingen er slik den er så blir det veldig spesielt og veldig kult! Filmen kommer ikke på kino før april så skal du se den på lovlig vis må du/dere vente litt til enda. Men jeg kan anbefale filmen til alle som liker denne sjangeren. Andre som har sett den evnt hva synes dere? Litt info og klipp kan du se her. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Outlander @ IMDB. Verkar kul, men aliens og vikingar? Kan ikkje dei lage ein skikkeleg film om vikingar? Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Herlig setting og konsept, men dessverre lider filmen ganske mye av dårlig manus og dårlige skuespillere. Den er rett og slett pinlig dårlig til tider og overfylt av klisjeer. Grei popkorn-film, men ikke mer. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, nei, nei og atter nei! Dette KAN ikke bli bra! Om denne skal sees så blir det når den en gang havner i billigbingen, seriøst aliens i en vikingfilm? Finner det noe spesielt hvordan årgangen er spesifisert. Var 708 kjedelig, mens i 710 var alt over? Kan se over faktum at alle snakker prikkfri engelsk, men plottet virker håpløst! Alle filmer jeg har sett om vikinger opp i gjennom har vært totalt flopp, og det kommer det til å fortsette helt til Mel Gibson setter seg i regissørstolen og lager en ny "Braveheart" med vikinger som tema! Hvem ville ikke likt å se det? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 så den i går, var en bra film de klarte å blande sammen aliens å vikinger akuratt slik du isje forvente det Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg syntes det var en artig film å se på Å de lyd effektene de brukte!, et slag va jo KAPAO!! mens når de kutta et tau va SWOOOSHAU!!!. Men ja var en god popcorn film, blir å følge med på hva mere den regisøren har å by på, ikke hverdag "spesielle" filmer blir sluppet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En film med nordmenn som snakker erke-britisk og skotsk ble for dumt. Jeg og kompisene holdt ut 30 minutter før vi slo av. Likte bedre måten de håndterte språkproblemet på i "Den 13. krigeren", som er en av mine all-time favoritt-filmer. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syns det var en bra film jeg Og det er ikke mye aliens.. Mere Vikinger mot drage Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte bedre måten de håndterte språkproblemet på i "Den 13. krigeren", som er en av mine all-time favoritt-filmer. Jo, men i den 13. krigeren snakket faktisk vikingene norsk, svensk og dansk noe de jo faktisk ikke gjorde i det hele tatt Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig skuffende film, håpet egentlig at filmen bare inneholdt vikinger og aliens. Ikke en protagonist fra en annen verden som jakter på et alien, med vikinger som hjelpere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Leste at det kun var 1280 stk. eller noe som så den første helga i norge. Var ikke en megavinner. Har dog den på dataen, så jeg akter å se den. Birger Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmmm. Jeg likte den, synes det var en helt grei popcorn film. Var det en bra film? Nei, de snakket jo Engelsk og Skottsk, tidssettingen og arkitekturen var feil og plottet noe forutsigbart. Filmen kunne ha vært så mye bedre. Hører også at folk ikke likte CGI'en noe spesielt, jeg syntes ikke den var så fryktelig dårlig da men. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jo, men i den 13. krigeren snakket faktisk vikingene norsk, svensk og dansk noe de jo faktisk ikke gjorde i det hele tatt Men hvem bryr seg om det Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har enda ikke sett denne,men kommer definitivt til å se den i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Filmen er helt grei underholdning. Lenger når den ikke med dårlig manus. Selve historien er jo så klisjefylt at det er som du har sett det flere ganger før. Skuespillerene er ingenting å skryte av med untak av selveste John Hurt, som bærer filmen på sine ben. Dragen/Alienen så veldig kul ut dog, men seriøst så det veldig dårlig ut til tider. Ellers er det ikke mer å si om filmen untatt at den inneholder typiske klisjeer og tåplige dialoger. Men en grei film om du trenger litt meningløs action ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå