MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler TST å ta en titt på denne. Så slipper alle å få samme rapport. Birger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eneste som plager meg når jeg leser om modifikasjonen er følgende: In this modification, to save DB queries and space, it DOES NOT store a copy of the reported post, it uses LEFT JOIN to contact ibf_posts for that information. You may ask yourself, when they edit the post, the reported post is edited? Correct, but to get around this I have coded it so the post becomes invisible (Unapproved) and therefore only moderators and above can see the reported content. Så om noen rapporterer en tråd til å være sticky vil denne skjules i mellomtiden? Må i så fall se på mulighetene for å slå av akkurat det. Mulig jeg misforsto det da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har testet den, og mener å huske at dette var valgfritt. Evt. så får man spørre Alex som lager den. Birger Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært kjekt med en sentral plass for rapporter ja. Blir litt mange PM. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dere merker sikkert at det er et helt annet utseende når man rapporterer nå; dette er fordi vi nå har fått installert dette Innboksene våre har aldri vært lykkeligere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Så dere fulgte rådet mitt? Hail to the king, baby! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg