Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 hallo, bare lurte på en ting. meste parten av warcraft historien er jo noveller som er skrevet, er det noe sted man kan få tak i disse novellene? ønsker å få lest de og bli litt mer kjent med loren i spillet mener du skal kunne kjøpe disse i blizzstore Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Outland har vel også noen av dem. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 For meg personlig holder det å lese WoWwiki Spennende å ha et åpent vindu i bakgrunnen eller på PC#2 hvor jeg kan slå opp områder jeg er på vei inn i, ting, events, historie osv. mens jeg flyr eller venter på folk osv. Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg bare lurer på én ting: Er det noen som vet omtrent når orcene kom til Durotar? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 I Warcarft 3. De kom til eastern kingdoms når Medivh åpnet the dark portal. Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Takk. Men er det noen som vet omtrent når Bloodhoof Village, Camp Taurajo, og The Crossroads ble bygd? Trenger litt info om dette her til noe RP jeg driver med... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Camp Taurajo - Ingen aning. Bloodhoof Village - Ingen aning. The Crossroads - Thralls marsj fra Durotar til Mulgore gjennom Barrens. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bloodhoof Village: så vidt jeg har forstått er den lag engang mellom da chairne bloodhoof traff thrall og Thunder bluffs bygging. Det virker iallefall sånn på de stedene jeg har lest, men har enda ikke funnet noe sted hvor det står næyaktig, men står vel et sted. Skal fortsette å lete. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan godt være en del eldre, men per nå styres den av Baine Bloodhoof, Cairnes sønn. Så under Exodus of the Horde (var vel da Crossroads ble bygd) startet dens nåværende lederskap. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg leser iallefall dette på wowwiki.com: Named after the the chieftain of the tauren, Bloodhoof Village is notable in that it was the first permanent settlement to be built by the tauren on flat, open ground rather than atop a mesa. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Og mens vi først er her, hvem er deres favoritt figur i Warcraft universet? Personlig må jeg si at det ikke er noen som har facinert meg mer enn Illidan Stormrage, og har et håp om at han vil returnere en dag. Illidan. Elsker den karakteren. Også (Mal)Furion Stormrage er en karakter jeg synes er veldig interessant, og også Jaina strutter av personlighet. Endret 16. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Liker Thrall Meget godt. En karakter jeg virkelig har fått opp øynene for i det siste er Tyrande Whisperwind. meget interesang. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Må si at min favorittkarakter i Warcraft loren må være selve Arthas, både før og etter at han ble tatt over av The Lich King. Sterk karakter, som helt klart er en helt og skal ta over etter sin far som konge... men som går helt over til det onde da han får tak i Frostmourne... Har spilt igjennom Frozen Throne flere ganger pga. akkurat han Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Liker veldig godt historien og personligheten rundt Arthas, og hvordan du ser at han sakte men sikkert går fra å være en hederlig pappagutt til en djevelsk diktator. Tenåringer. Endret 16. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Også Sylvanas er en veldig flott personlighet fra å være The Lich Kings slave til sin hevntokt på Arthas. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Rart ingen har nevnt Broxigar the Red, bror til Saurfang. Han var vel den eneste levende skapningen som har skadet Sargeras? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 må vell si at The Rise of the Horde er noe av det som har fascinert meg mest i WC universet, og det når Fordring møtte en Ork og forsto at faktisk ikke alle orker er onde blodtørstige jævler som spiser bebier til frokost Lenke til kommentar
effiron Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Korialstrasz er min favoritt karakter, eller Rhonin... men mest Korialstrasz (Krasus) Var sinnsykt fett å se han på toppen av Wyrmrest, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvor kan man kjøpe Lore-bøker? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Er en butikk som heter outland. Vet de har den i Kr.Sand og i Oslo, men bortsett fra det vet jeg ikke desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå