Habitats Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 La merke til at enkelte har .gif animasjoner som avatar. Er dette noe dere vil beholde? Selv kan jeg ikke si jeg er spesielt fan av det, hva syntes dere (brukerne)? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes ikke gif-avaterer der bildet konstat endres eller beveger seg, men avatarer der f.eks fargen (med min avatar som eksempel: at fargen endres fra rød til blå osv) endres, altså mindre drastiske endringer burde være godkjent. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Personlig blir jeg ikke plaget av diskrete animerte avatarer. Dessverre er det svært vanskelig å lage en regel som sørger for at kun diskrete animasjoner blir tillatt, da grensen er veldig flytende. Totalt sett stemmer jeg derfor for forbud mot animerte avatarer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bør fjernes. Kun til forstyrrelse. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Enig med MindTooth og de andre. Kun et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er enig med de over, animerte avatarer bør være fyfy. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fjern! Eg likar det ikkje. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er tydlig vis i bakvent land og synes det er bare morro. Klarer fint å lese hva som står her uten å bli "forstyrret" av et lite bilde som forandrer seg. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Personlig har jeg ikke noe i mot animerte avatarer, gitt innenfor rimelighetens grenser. Problemet blir å definere og opprettholde dette. Brukeren Riot har f.eks en flodhest som jeg ser på som søt og uskyldig. Lar du den passere får du derimot om noen dager en hel filmscene eller noen av disse irriterende (og ikke minst uheldige om du sitter på en kafê e.l.) manganimasjonene som vi sikkert alle har sett minst en gang. Kort oppsummert, nei til animerte avatarer! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært artig med litt støre avatar bilde kanskje? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser ut som jeg har klart å lage et lite opprør her? Har ikke sett andre med animerte avatarer. Om noen kunne være så grei å lage to forskjellige .gif-filer til meg med hvert av bildene fra min avatar og sent meg dem via PM eller legge ut her, så skal jeg skifte ut. Jeg har ikke Photoshop i Windows partisjonen på iMacen her så kan dessverre ikke gjøre noe med det selv. På forhånd, Takk. Lenke til kommentar
Ståle_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er for diskrete animerte avatarer, og veldig for eksterne avatarer. Slik at vi kan begynne å bruke PHP generete roterbare avatarer. (Som feks at min Opera-avatar får nye hatter) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Riot: Gå hit. Optimize -> Split into Frames. Tada Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er for kjedelige og konservative regler som på diskusjon.no. Eller, jeg har ingen problemer med rullerende avatarer (eksternt), så lenge hver av dem er statisk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En enkel måte å holde styr på det er jo å bare rapportere de som har en .. erm; for bevegelsesfull avatar. F.eks Riot sin er på grensen til irriterende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er for diskrete animerte avatarer, og veldig for eksterne avatarer. Slik at vi kan begynne å bruke PHP generete roterbare avatarer. (Som feks at min Opera-avatar får nye hatter) Enig. Ihvertfall hvis du er interessert i å lære meg hvordan jeg kan lage et selv. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Her har du avataren din uten animasjonen. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En enkel måte å holde styr på det er jo å bare rapportere de som har en .. erm; for bevegelsesfull avatar. F.eks Riot sin er på grensen til irriterende. http://rioteer.net/hippolol4d.gif Trykk på lenken for å se originalbildet. Riot: Gå hit. Optimize -> Split into Frames. Tada Takker! Treg operasjon, men jeg fikser nå. @Habitats: Takker! Du var raskere enn websiden. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Bare hyggelig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Man kunne eventuelt innført en regel med minimumstid per frame. Slik unngår man "blinkende" og forstyrrende avatarer, men samtidig tillater man eksempelvis fargeskiftende avatarer slik som koffeinkanin beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg