Niqābninja Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den så egentlig ikke så veldig god ut. Nøtte: Du kan lage skinkebiff marinert i chilli, hvitløk og bittelitt ingefær. Med fersk pasta og kantarell- og sjampinjongsaus ved siden av. NAM ^_^ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gå inn på tlf/minnekortet gjennom "Min Datamaskin"? Det ble dette jeg måtte ty til, ja. Jeg ville bruke PC Suite for å slippe å lete frem en kabel. Her er uansett et bilde som sannsynligvis ser mye verre ut enn det smakte. Oppskrift på Atomkaloribomba fra nord Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Den så egentlig ikke så veldig god ut. Nøtte: Du kan lage skinkebiff marinert i chilli, hvitløk og bittelitt ingefær. Med fersk pasta og kantarell- og sjampinjongsaus ved siden av. NAM ^_^ Om jeg faktisk får tak i skinkebiff så skal jeg begi meg ut på dette forsøket ja!! :-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ostesaus funker også ved siden av, men jeg foretrekker soppen. Ostesausen blir litt for mektig for meg. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor er det hull midt i kaken din Bradfury? Ikke noe dumt ment, har bare aldri sett en kake blitt laget sånn før. Kan jo egentlig være ganske praktisk, lette å få tak i stykkene. Forresten, så ser den veldig god ut Nesumar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor er det hull midt i kaken din Bradfury?Ikke noe dumt ment, har bare aldri sett en kake blitt laget sånn før. Kan jo egentlig være ganske praktisk, lette å få tak i stykkene. Har du sett en form før eller? :rolleyes: Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nesumar: Den ble ikke stekt skikkelig i midten. (link til post) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe, beklager.... det fikk jeg ikke med meg Men som sagt, den ser ekstremt god ut, og litt kalorier må man jo få i seg nå og da! For min del er Marsipankake favoritten, men en god sjokoladekake skader aldri. Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For min del er Marsipankake favoritten, men en god sjokoladekake skader aldri. Marsipan slår alt! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For min del er Marsipankake favoritten, men en god sjokoladekake skader aldri. Marsipan slår alt! Pøh. Marsipan suger, ødelegger så mange gode kaker <_< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For min del er Marsipankake favoritten, men en god sjokoladekake skader aldri. Marsipan slår alt! Pøh. Marsipan suger, ødelegger så mange gode kaker <_< Føler en indre trang til å kaste en pai i ansiktet ditt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For min del er Marsipankake favoritten, men en god sjokoladekake skader aldri. Marsipan slår alt! Pøh. Marsipan suger, ødelegger så mange gode kaker <_< Føler en indre trang til å kaste en pai i ansiktet ditt. Hvordan type pai da? Digger skinke pai, faren min lager en "mean" sånn altså Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ostesaus funker også ved siden av, men jeg foretrekker soppen. Ostesausen blir litt for mektig for meg. Tror jeg og kommer til å prøve meg på soppsausen! Kanskje litt parmesan oppi tror du ikke det blir godt da?? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Parmesan fungerer til alt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Her er en av de beste dessertene jeg har smakt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg elsker MAD version 2.0 på Peppes. Det er den beste desserten jeg har smakt. Den skal helst deles på to, da. Jeg deler den med meg selv. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Parmesan fungerer til alt. Det er DIGG på spagetti Carbonara, resten av familien min hater det. Like gøy hver gang Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg elsker MAD version 2.0 på Peppes. Det er den beste desserten jeg har smakt. Den skal helst deles på to, da. Jeg deler den med meg selv. Den er best! Spiser den alltid alene. Bør deles på to my ass Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Parmesan fungerer til alt. Det er DIGG på spagetti Carbonara, resten av familien min hater det. Like gøy hver gang Litt overkill med parmesan på ostesaus? Jeg synes det blir bedre på en tomatsaus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå