lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen smakt? Den har de på Meny på det lokale kjøpesenteret. Jeg har aldri turt å prøve den. Jeg lol'er alltid når jeg ser den, Ubuntu Cola! Hvor er det? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De selger denne colaen i butikken på NTNU Dragvoll. Er ingen storfan av cola, og denne smakte som en tam versjon av Coca-Cola. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøpe cola nå. Inlegg nr 500! Må feire med kake og cola. Edit:600 ? Og hvilken kake er det snakk om da?? Grattis med innlegg nr 600 da:-) passerte 100 i går selv Er sinnsykt glad i mor mor sin verdens beste kake! Men det er litt syns at ho ikke lager mat lengere da ho begyner å bli litt gammel for tiden! Får håpe det ordner seg:-)!! Var cokaholiker for 2-3 år siden til jeg en dag bestemte meg for å slutte å drikke brus! Og siden den dagen har jeg som sagt tidliger ikke rørt brus med mindre det er neon for for alkohol oppi:-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Takk takk. Her snakker vi rester av en 10 dager gammel marsipan kake og doven brus B) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Takk takk. Her snakker vi rester av en 10 dager gammel marsipan kake og doven brus B) Auda! Marsipankake er best dagen etter syns jeg da! Også må det ikke være alt for mye krem inni men akkurat sånn passelig slik at man ikke blir kvalm! lagde en fin kake en gang der jeg brettet ut marsipanen liksom og fylte det med friske jordbær! Den så skikkelig pen ut. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg foretrekker marsipankake uten krem. Blir kvalm av bare en liten bit. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spiser det meste av kaker, bare det er i små mengder. Marsipankake er helt klar en favoritt, må jeg ha til hver bursdag Bare kremen har den smaken jeg liker, så bryr jeg meg ikke om hvor mye det er. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Moren min lager en nydelig brownie. Hun lager den alltid til fester og lignende ting. Favorittkaken min. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen smakt? Den har de på Meny på det lokale kjøpesenteret. Jeg har aldri turt å prøve den. Jeg lol'er alltid når jeg ser den, Ubuntu Cola! Hvor er det? Liertoppen kjøpesenter. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Damnit, Drar ikke til liertoppen kjøpesenter pga ubuntu cola. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Do want! http://www.candywarehouse.com/wonkabars.html Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I haz ze golden ticket! ;o Husket den filmen gikk på tv nylig, huff for noe makkverk. Leste boken da i mine yngre dager, da jeg gikk i rundt 3-4 klasse, flott og spennende barnebok Ang. sjokoladen.... tja har vel allerede sagt min mening om sjokolade, tror ingen produsent, ikke selveste Willy Wonka engang, kan få meg til å elske sjokolade. Nesumar Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå sitter jeg her med en hjemmelaget wok. Inneholder kylling, brokkoli, gulrot, babymais, løk og purre. Den er rett og slett nydelig ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg spiste nettopp kebab. Fy søren det er kvalmt. Men fikk en ide: SJOKOLADE KEBAB!? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke ødelegg en av mine favorittretter med dine skitne sjokolader!!! Never gonna happen! Kebab er forresten det beste man kan få av god mat, elsker det. Ser det ligger en oppskrift på å lage hjemmelaget, tror jeg må prøve den engang Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men dere? Si meg en ting som ikke er godt med smeltet ost. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men dere? Si meg en ting som ikke er godt med smeltet ost. Kebab? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du smakt det med smeltet ost på? Jeg syntes det høre fortreffelig ut. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke ødelegg en av mine favorittretter med dine skitne sjokolader!!! Never gonna happen! Kebab er forresten det beste man kan få av god mat, elsker det. Ser det ligger en oppskrift på å lage hjemmelaget, tror jeg må prøve den engang Nesumar Nei nå tuller du med meg? Kebab er noe av det ekleste jeg vet. Proppfull av karbohydrater og annet drit <_< Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kebab er godt etter en fylletur på byen. Ellers smaker det drit Det vet jeg egentlig ikke når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå