DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå skal dere høre, Gamer.no. Jeg har som nevnt før i SO-tråden vært i Tenerife i en uke. Dette hører jo til Spania i likhet med Grønnland -> Danmark. Der selger de Coca Cola og har andre bruser fra Coca-Cola Company. En ting jeg la merke til der mens jeg var i en restaurant (og i brusautomater)... Fanta Jordbær!! Ja, nei jeg tuller faen meg ikke. Noen vil gjerne si at Brus ikke har noe med mat å gjøre, men det er jo en forfriskning for mange, er det ikke? Vel... denne brusen synes jeg var bedre enn mange. Fanta Jordbær var fryktelig deilig og forfriskende på stranden - mer så enn annet jeg drikker. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg liker ikke fanta men det så jo.... godt ut.... Onkelen min har amiga cola Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, De liker og slippe ut rare bruser som noen få liker også trekke de tilbake. R.I.P. Cherry coke Vanillia klarer vi oss uten. Grape Soda er jo ikke en sånn "døgnflue", den har (hadde? :S) vært på markedet lenge. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Finner ikke Dr.Pepper heller Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøpte meg en Dr. Pepper for leeenge siden når jeg var liten, syntes den smakte herk etter et par slurker. Ser ut som vi er helt forskjellig i matvanene Loli Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dr.Pepper er det nærmeste man kommer Cherry Coke Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Deli De Luca hadde både cherry og dr. pepper i fjor sommer. Endret 6. februar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her i Lofoten har vi bare kaffe som gjøres om til karsk på kalde vinterdager Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen smakt? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Deli De Luca hadde både cherry og dr. pepper i fjor sommer. Har det vel fortsatt også, så vidt jeg vet. Ihvertfall den rett ved ved Grønlands torg. Der selger de også Beef jerky til 1400 kroner per kg! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg bor i Fredrikstad Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men fullt mulig de har det på Deli De Luca der og. Stikk innom og sjekk. For har de det et sted, er det stor sjanse for at de har det andre steder. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva og hvor er det? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) En kiosk-kjede. Vet ikke hvor i Fredrikstad det er.¨ EDIT: Ser ut som i følge nettsidene at det bare finnes i Oslo og Bergen dessverre. Endret 6. februar 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Deli De Luca er bare i Oslo og Bergen Edit: Too Late. Endret 6. februar 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 God morgen alle sammen:-) ser det har vært aktivitet her i natt!! Potetene dine bazukh er noe jeg vil annbefale alle! Kokte poteter har relativt begrenset bruk! Oppskriftene mine har jeg i bakhodet og tar dem fram ettersom humøret svinger! Ellers så ser jeg i blader, internett eller snakker med andre kokker. Stort sett så går det i fri fantasi på kjøkkenet og jeg kombinerer det jeg vet passer sammen og lager mat uten oppskrifter! Av sjokolade så spiser jeg til vanlig firkløver eller troika. På jobben går det i Valhrona (som er verden beste sjokolade og koster deretter) Er få ting som faktisk slår en god mørk sjokolade! Av brus så slutta jeg faktisk å drikke det for 2-3 år siden, Drikker det stortsett bare hvis det inneholder sprit i en eller annen form! Grape soda så må vel det bestilles av levrandører og jeg tror ikke det er noe marked for det i butikker lengere! Men jeg vet enkelte restauranter som fortsatt har det til drink miksing og div! Av cherry coke så går det rykter i restaurant bransjen at en hoved levrandør driver å prøver med å få til å importere selv for å selge. Men som dere vet er jo cola company et stort selskap så mye som skal gå i orden først!! Lolidude jeg har dessverre aldri hørt om den brusen du drikker der! Har du litt info om den?? hvordan den samker, farge og lukt?? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 HVA I SVARTE EFF!? Jeg trodde klokka var ved 10 tiden ''På jobben går det i Valhrona (som er verden beste sjokolade og koster deretter)'' Wazz Iz Dazz? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Tja sov litt utpå i dag siden jeg ikke hadde noe spesielt å gjøre:-) Valrhona er et fransk selskap fra 1922. Det ble grunnlagt av en fransk baker, selskapet er i dag i verdenstoppen innen produksjon av høykvalitets gourmet sjokolade! Dem har også årgangs sjokolade av de beste sjokolade bønnene fra de beste plantasjene! Dem har sjokolader som går i fra 80%Guanaja, Caraibe 66%, manjari 64% (denne er min faviritt fordi den har en svak citrus smak. Noe som kommer av at dem planert 1 appelsin tre for hvert 3 kakaobønne tre!) Siste i typen mørk sjokolade er Jivara 40% (dette er en melke sjokolade som forøvrig er den beste melkesjokoladen jeg noensinne har spist). I den hvite verden er det 3 stk men bare en jeg har vært brukt: Caraque 56% De har også melkesjokolade som er økologisk og en 70% mørks sjokolade som er økologisk! Endret 6. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen smakt? Den har de på Meny på det lokale kjøpesenteret. Jeg har aldri turt å prøve den. Jeg lol'er alltid når jeg ser den, Ubuntu Cola! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Noen smakt? Den har de på Meny på det lokale kjøpesenteret. Jeg har aldri turt å prøve den. Jeg lol'er alltid når jeg ser den, Ubuntu Cola! Ubuntu cola Fant en artikkel faktisk om ubuntu cola for der esom lurer på denne:-) var mindre spenende enn jeg trodde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå