DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pointe er at de blir crispy på utsiden, mens myk inni Nesumar Gawd jeg sikler. Hadde du vært jente hadde jeg slikket deg fra topp til tå med sjokoladesaus på. *jokke skjermen med alle matrettene* Nei nå ble det litt mye OT. Takker for meg inntil det kommer flere matretter å kommentere. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg liker myk utenpå og myk inni Akkuratt som meg selg ( ) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pointe er at de blir crispy på utsiden, mens myk inni Nesumar Gawd jeg sikler. Hadde du vært jente hadde jeg slikket deg fra topp til tå med sjokoladesaus på. *jokke skjermen med alle matrettene* Nei nå ble det litt mye OT. Takker for meg inntil det kommer flere matretter å kommentere. Hmmm.... nå begynner jeg å lure på om dette forumet ikke er noe for meg likevel.... "Skremt!" Nesumar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Potetbåter Ingredienser: Poteter Olje av eget valg Krydder av eget valg Fremgangsmåte: Kjøp ønsket mengde poteter og skrubb de godt under rennende vann. Skjær de opp i båter og legg de i en ildfast form. Pensle de med olje tilsatt krydder av eget valg. Selv bruker jeg stort sett rapsolje eller solsikkeolje og grillkrydder, peppermix og hvitløk. Sett de inn i stekovnen som er forhåndsvarmet til ca 225 grader og la de stå til de er passe crispy. Voilà! Enkelt og godt tilbehør. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor får du alle oppskriftene fra? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Goooooooooogle it! Søk på matoppskrifter, så bruker man å få opp flere sider som er laget Bare for det Men kan jo hende at han/hun også bruker hjernen og kan det i hue, eller har en egen kokebok. Uansett, flott med flere oppskrifter. Da blir Nøtte glad imorgen når han står opp å skal ordne i posten sin Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.matprat.no/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor får du alle oppskriftene fra? Jeg lager min egen mat Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flott det da Hvis jeg forsto deg rett, så mener du at oppskriftene også er dine egne? Isåfall er det flott at du poster slikt, håper du har mer på lager! Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva slags sjokolader liker dere best? Jeg elsker allt av kinder Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spiser egentlig ikke så mye sjokolade, finner det kvalmende. Sjokoladekaker og lignende er greit, men å spise en stor "bar" med en eller annen sjokoladetype... Ugh! Men husker jeg hadde en del favoritter før, men det skiftet liksom ofte. Kinder, Bounty, Forskjellige av de rullene... var jo så masse å velge imellom Nå er det som regel bare en eller annen type potetgull og brus det går i når det gjelder kosespising til en film eller noe. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke like sjokolade!? Jeg spiser alldri potetgull. Det er sprøtt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oooooh good one Nei, liker faktisk ikke sjokolade sånn ekstremt mye som alle skal ha det til. Men spiser det nå og da, er vanskelig å ikke få noe sjokoladebasert i seg. Men du må da ha noe mer å spise enn bare sjokolade, når du setter deg ned en helg å skal kose deg med en film? Nesumar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flott det da Hvis jeg forsto deg rett, så mener du at oppskriftene også er dine egne? Isåfall er det flott at du poster slikt, håper du har mer på lager! Nei, ikke nødvendigvis mine egne. Ikke fra bunn av, i hvert fall. Men etterhvert så lager en jo sin egen vri på ting for at det skal smake best mulig. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Riktig Riktig, forstår hva du mener Man gjør jo hele tiden forandringer, prøver nye ting... for å finne det man synes er best. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oooooh good one Nei, liker faktisk ikke sjokolade sånn ekstremt mye som alle skal ha det til. Men spiser det nå og da, er vanskelig å ikke få noe sjokoladebasert i seg. Men du må da ha noe mer å spise enn bare sjokolade, når du setter deg ned en helg å skal kose deg med en film? Nesumar Nei, Men det er bonus med ett glass brus Sjokolade kan man spise 30 kilo av uten og miste appetiten. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oooooh good one Nei, liker faktisk ikke sjokolade sånn ekstremt mye som alle skal ha det til. Men spiser det nå og da, er vanskelig å ikke få noe sjokoladebasert i seg. Men du må da ha noe mer å spise enn bare sjokolade, når du setter deg ned en helg å skal kose deg med en film? Nesumar Nei, Men det er bonus med ett glass brus Sjokolade kan man spise 30 kilo av uten og miste appetiten. Spis 4 barer med mørk sjokolade. Lykke til. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mørk sjokolade er ikke sjokolade. Det er sunt. Noen som har smakt Kinder Hippo? Beste sjokoladen noensinne. De selger den ikke i Norge. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Finnes ikke Grape Soda lenger? :o Har lett etter den på Rema 1000, Kiwi og Rimi, men finner den ikke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, De liker og slippe ut rare bruser som noen få liker også trekke de tilbake. R.I.P. Cherry coke Vanillia klarer vi oss uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå