Breathe Fresh Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lagde det her, og for min del ble det forlite.Prøv med dobbelporsjon om du er _ordentlig_ sulten Det var knallgodt, og lett å lage. anbefalt Bra du likte det Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lagde det her, og for min del ble det forlite.Prøv med dobbelporsjon om du er _ordentlig_ sulten Det var knallgodt, og lett å lage. anbefalt Bra du likte det For å si det sånn da, det blir det samme til middag i dag Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 få denne i live igjen, noen som spiser med spisepinner her da? syns det er morro xD Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kun når jeg spiser sushi, noe som forøvrig er veldig godt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ikke prøvd noe sushi jeg, godt? spiser nudler med det jeg Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sushi er nydelig, men de første gangene du smaker det er det ekkelt, de neste gangene ok, og så blir det bedre og bedre Alt dette sushi snakket fristet meg til å spise sushi, og mamma er ringt og bedt om å ta med noen biter hjem som vi kan spise til middag. I win! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Shusi er jo fantastisk godt og enkelt. Allså ikke enkelt å lage men enkle smaker som er fantastisk rene og gode å spise! Men pappa spiser ikke sushi så da blir det det de dagene jeg er hjemme alene:-) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forrige gangen jeg spiste sushi så ble varen sendt i retur. Var overraskende egentlig, spiser alt som var i den. Men det var vel bare en dårlig kombo. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hmmm det høres ut som dårlig fisk i mine ører da. Jeg spiser kun sushi i Oslo området og kun midt i uke dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå