SnusHanen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har en shaman, som jeg levla opp 70 som alt når BC var på fære, har ikke no gear å snakke om. Men har lyst til å ha han som Resto, men hvordan specce og hvordan skal jeg queste med han som resto, greit tviler på at jeg dør, men dør mobsa...neeh:P har på 70 alle poenga i resto, skulle sikkert hatt noen i elemental iallefall, men vært veldig greit hittil. har ikke gjort ett quest i northend, bare instances... så hjelp meg. vil ha en blanding mellom quests og instances:) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hmm, står ingenting i førstepost, men finnes det noen fine shamansider ala maintankadin for protpalas og tankspot? Edit: professions ville dere anbefalt btw? Får ikke helt bestemt meg så pusler rundt med herbalism + skinning atm. Endret 10. februar 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Warrior`er er koselige og shaman`er er sjuke ? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva gjør dere shammier med totems og slikt? Er man nødt til å velge seg kun ett sett med totems man kan sette opp? Min shammy er nå bare level 36 og slipper straks opp for plass på actionbars... Lenke til kommentar
brrah Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jada, masse som er er relativt ubrukelig når man quester og gjør instancer... Jeg har kun 8 på actionbarene. Er level 78 og nærmer meg med stormskritt level 80. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg litt crafta gear for å stille sterker med en gang jeg er 80 og kanskje komme med i HC med en gang. Har ikke tid til å raide så blir nok med det. Er det lett å få en god main han eller burde jeg kjøpe Titansteel Bonecrusher? http://thottbot.com/i41383 Som dere skjønner skal jeg gå enhancement. Har allerede kjøpt meg Rusted-Link Spiked Gauntlets, http://thottbot.com/i39194. Vurderer også å kjøpe Giantmalm leggings og bracers.. Er disse bra i forhold til HC epics? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg bruker en addon kallt Totem Timer for å holde styr på totems og denne macroen: #showtooltip /castsequence reset=6 Totem of Wrath, Wrath of Air Totem, Mana Spring Totem, Tremor Totem Pleier som regel ikke bruke totems mens jeg grinder. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Holder orden på totems via ag_uf hvor alle totems dukker opp ovenfor unitframe alene med timer. Bruker også variasjoner av makro nevnt over avhengig av spec. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har begge second bars (raden over hovedbaren) fylt med mine totems, #1-4 er Earth, Air, Fire, Water, og så har jeg keybindings til dem. Jeg bare bytter om hvilke som ligger der ettersom hvilke av de forskjellige jeg skal ha. Normalt er det Strength of Earth, Windfury, Searing og Mana tide. Men basert på hvilken gruppe jeg er i, og hvilken raid boss, så er det forskjellige der. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Fant en sak som het Bartender, med ekstra og configurable action bars... så nå har jeg mer enn nok plass, selv om det fremdeles er rimelig stappfullt av spells Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har spelt Shaman til lvl 70 eg òg, elemental. Men no har eg gitt meg med WoW, tippar at det berre blir ein liten pause. Men skal ikkje Enhancement vere så utruleg bra no? Veit ikkje om eg orkar å skaffe meg heilt nytt Enhancement gear, sjølv om det sikkert går lynraskt i Northrend... Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg var enhancement helt til 75 da jeg respeccet til elemntal for å prøve Lava Burst. Men jeg gikk fort over til enhancement igjen, mye bedre i PvP (i mine øyne). Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg ville holdt meg til Elemental om jeg hadde gear til det. De jeg har snakket med, og personlig erfaring, sier at i det man får Lava Burst går levling som en drøm. Sper man på med Glyph of Flame og Glyph of Lava, så er man på god vei Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Utrolig og utrolig Poenget må jo være at dps klasser og specs er så "like" i potensiale som mulig. Det er jo åpenbart at hybrid klasser ikke fungerer som det var ment. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hvordan fungerer Elemental Shaman for tiden? Har en som er lvl 70, og skal kanskje begynne med WoW igjen. Tenker da hovedsakelig på PvE. Vil helst ikke spille en gimp klasse, har jo både warlock og druid i 70 også (men mest kjærlighet for shamanen atm). Endret 20. februar 2009 av Joananas Lenke til kommentar
dugre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Elemental shaman funker brillefint i PVE sammenheng. Dps er god både på trash og bosser etter buffen som kom. Det er også et lite pluss at de buffa totems så man kan bidra endel med aoe på trashpacks. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Elemental shaman funker brillefint i PVE sammenheng. Dps er god både på trash og bosser etter buffen som kom. Det er også et lite pluss at de buffa totems så man kan bidra endel med aoe på trashpacks. Sweet, skal kjøpe Wotlk i dag. Alle vennene mine bestemte seg plutselig for å spille igjen <_< Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Wow.... Jeg har respecca Elemental for å prøve det i noen raids og heroics. Jeg bruker fult Resto PvE epics, altså 0 hit rating, bare masse SP/HASTE/Mp5 og litt CRIT (Har bare en Ele glyph, Flame Shock). Jeg var på top 5 DPS lista på samtlige bosser i et Naxx 25 pug (Vi hadde ikke fått gjort det med guilden, og det var Tirsdag. Så det måtte bare gjøres). Jeg har sett folk i fult Elemental gear (Full IL213+ gear og T7.5) som bare gjør ca 500 mer DPS en meg. Synest bare det er litt trist hvor mange folk som enda ikke har lært seg å spille classen sin ennå, og det er MANGE av dem på min server. Vel, dette skulle vel vært posta i "Whine tråden". Men det er jo shaman relatert. PS. Det er jævlig festlig å farme dailies når mobs ikke kommer fram til deg engang! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ja det er ganske lett å komme høyte på damage meteret om man trykker de riktige tastene til rett tid Ligger som regel på 1-5 plass på bosser som det ikke går så mye i AOE. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ding^^ endelig lvl 80 med shaman alten min. tok meg ca 5 timer så var jeg full epic. gah jaja, da var det å lvle en ny allt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå