Gå til innhold

Den sjuke Shaman tråden!

Anbefalte innlegg

Har en shaman, som jeg levla opp 70 som alt når BC var på fære, har ikke no gear å snakke om. Men har lyst til å ha han som Resto, men hvordan specce og hvordan skal jeg queste med han som resto, greit tviler på at jeg dør, men dør mobsa...neeh:P

har på 70 alle poenga i resto, skulle sikkert hatt noen i elemental iallefall, men vært veldig greit hittil. har ikke gjort ett quest i northend, bare instances... så hjelp meg. vil ha en blanding mellom quests og instances:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, masse som er er relativt ubrukelig når man quester og gjør instancer... Jeg har kun 8 på actionbarene.

Er level 78 og nærmer meg med stormskritt level 80. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg litt crafta gear for å stille sterker med en gang jeg er 80 og kanskje komme med i HC med en gang. Har ikke tid til å raide så blir nok med det. Er det lett å få en god main han eller burde jeg kjøpe Titansteel Bonecrusher? http://thottbot.com/i41383

Som dere skjønner skal jeg gå enhancement. Har allerede kjøpt meg Rusted-Link Spiked Gauntlets, http://thottbot.com/i39194.

Vurderer også å kjøpe Giantmalm leggings og bracers.. Er disse bra i forhold til HC epics?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Jeg har begge second bars (raden over hovedbaren) fylt med mine totems, #1-4 er Earth, Air, Fire, Water, og så har jeg keybindings til dem. Jeg bare bytter om hvilke som ligger der ettersom hvilke av de forskjellige jeg skal ha.

Normalt er det Strength of Earth, Windfury, Searing og Mana tide. Men basert på hvilken gruppe jeg er i, og hvilken raid boss, så er det forskjellige der.

Lenke til kommentar

Har spelt Shaman til lvl 70 eg òg, elemental. Men no har eg gitt meg med WoW, tippar at det berre blir ein liten pause.

Men skal ikkje Enhancement vere så utruleg bra no? Veit ikkje om eg orkar å skaffe meg heilt nytt Enhancement gear, sjølv om det sikkert går lynraskt i Northrend... :mellow:

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer Elemental Shaman for tiden? Har en som er lvl 70, og skal kanskje begynne med WoW igjen. Tenker da hovedsakelig på PvE.

Vil helst ikke spille en gimp klasse, har jo både warlock og druid i 70 også (men mest kjærlighet for shamanen atm).

Endret av Joananas
Lenke til kommentar
Elemental shaman funker brillefint i PVE sammenheng. Dps er god både på trash og bosser etter buffen som kom.

Det er også et lite pluss at de buffa totems så man kan bidra endel med aoe på trashpacks.

Sweet, skal kjøpe Wotlk i dag. Alle vennene mine bestemte seg plutselig for å spille igjen <_<

Lenke til kommentar

Wow.... Jeg har respecca Elemental for å prøve det i noen raids og heroics. Jeg bruker fult Resto PvE epics, altså 0 hit rating, bare masse SP/HASTE/Mp5 og litt CRIT (Har bare en Ele glyph, Flame Shock).

Jeg var på top 5 DPS lista på samtlige bosser i et Naxx 25 pug (Vi hadde ikke fått gjort det med guilden, og det var Tirsdag. Så det måtte bare gjøres).

Jeg har sett folk i fult Elemental gear (Full IL213+ gear og T7.5) som bare gjør ca 500 mer DPS en meg.

Synest bare det er litt trist hvor mange folk som enda ikke har lært seg å spille classen sin ennå, og det er MANGE av dem på min server. Vel, dette skulle vel vært posta i "Whine tråden". Men det er jo shaman relatert.

PS. Det er jævlig festlig å farme dailies når mobs ikke kommer fram til deg engang! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...