Gå til innhold

Eget forum for bruker-nyheter.


Anbefalte innlegg

Det er mange brukere her som jeg tror kunne klart å skrive egne nyhetsartikler og selvsagt støtter jeg idéen.

 

Men å la alle poste, tror jeg er litt overkill - i alle fall i begynnelsen. Alle som vil ha muligheten til å skrive nyhetsartikler, burde sendt inn en artikkel til godkjenning hos Gamer.no-skribentene, som de kunne godkjent. Denne "lisensen" ville man hatt helt til en artikkel ble fjernet/klaget på/o.l., og da måtte man ha sendt inn ny artikkel til godkjenning. Ikke frekt ment mot alle moderatorer/administratorer som gjør en knall jobb her, men når det er snakk om artikler, så burde de som kan det stå for godkjenningen, slik at vi kan få en slags mal for artiklene, spesielt med tanke på språk.

 

Så er det spørsmålet hva man kan diskutere i disse artiklene. Ser flere har vært innom idéen om at man bare kan diskutere selve artiklen, og ikke emnet. Da syns jeg hele vitsen med bruker-nyheter forsvinner. Når man skriver om nyheter, så skal nyheten diskuteres. Jeg kan ikke tenke meg noe så kjipt som å lese en artikkel om at "Halo 4 kommer til Wii", og ikke kunne diskutert om at bedre styring er verd dårlige grafikk.

 

Nei, skal man først ha en kategori for nyheter, så må man jo få lov til å diskutere dem også!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...