Gå til innhold

Eget forum for bruker-nyheter.


Anbefalte innlegg

Neowin.net har samme løsning hvor brukerne kan poste nyheter i et eget forum. Og hvis nyheten er verdt førstesiden, enten kopierer man posten om den er bra skrevet, eller en skribent skriver den om til en bedre nyhet.

 

Greit at Gamer.no skal gjøre denne jobben. Men tror det er mange nyheter vi faktisk går glipp av da Gamer.no kan ikke poste alt av interesse.

 

Kanskje det er dum idé. Ikke vet jeg. Kanskje dette kunne også vært plassen å rekruter skribenter for Gamer.no.

 

Kommentarer?

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt en meget god ide.

 

Det er utrolig mye som glir forbi Gamer.no, ikek fordi dere ikke er flinke, men fordi dere ikke kan ta med alt.

På diskusjon.no var det stadig brukertråder om saker som dere ikke skrev om som kunne vært fullgode artikler.

 

Derfor mener jeg at mindTooth absolutt er inne på noe her, og med de rette reglene kan dette fungere veldig fint.

Lenke til kommentar

Veldig god idè! Det eneste jeg lurer på er hvordan det vil bli med filtrering? Ikke at jeg vil ha noe å si på dette, men det kan da være noe å lage en brukergruppe som har tilgang til dette og så la selektive medlemmer få være medlem og gjøre slik dere foreslo? Dette kan jo gjøre filtrering enklere, med tanke på at flere personer kan legge inn akkurat det samme som en annen.

 

Alternativ idè kunne vært en søkefunksjon opp i mot det man skal legge ut? Eks: Jeg vil legge ut en nyhet om ABC-spillet, men ettersom ABC-spillet er et meget stort og anerkjent spill, så vil jeg vite om noen andre ikke har lagt ut nyheten allerede, så jeg kan gå til søkefunksjonen og skrive "ABC-spillet" og se hva som har blitt lagt inn de siste dagene.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt. Gamer.no er vel tross alt nyhetssiden her. Samt at det er mange diskusjoner man kan gjøre om til nyheter. Dermed kan de andre kategoriene mange ganger miste sin funksjon. Jeg er likevel villig til at vi lar en slik kategori få en sjanse. Har tidligere selv skrevet opptakten til diskusjoner i artikkelformat i Total War-kategorien på Diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt. Gamer.no er vel tross alt nyhetssiden her. Samt at det er mange diskusjoner man kan gjøre om til nyheter. Dermed kan de andre kategoriene mange ganger miste sin funksjon. Jeg er likevel villig til at vi lar en slik kategori få en sjanse. Har tidligere selv skrevet opptakten til diskusjoner i artikkelformat i Total War-kategorien på Diskusjon.no.

Du har noen poeng. Men kunne vært kult å prøvd det ut i en måneder kanskje.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Jeg er som sagt veldig enig i at dette kunne blitt et veldig fint tillegg til forumet.

Spørsmålet blir da bare hvor mange saker og hvilke saker som erstattes av Gamer.no sine artikler?

 

En annen mulighet er jo at Gamer.no linker til en allerede pågående diskusjon om de skulle lage en artikkel om noe som allerede diskuteres.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...