Mokko Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 OK.. Jeg trykket på "Reply" og siden begynte å laste. Jeg mistet nettet akkurat da, og da det kom tilbake refresh'et jeg, og forventet å komme rett til svar-området. Men jeg kom tilbake til denne siden, og gikk da rett ned og trykket på "Reply" igjen, uten å lese på nytt. Han hadde i mellomtiden endret på innlegget sitt, fra "Kom med på Buskerud Kretslag !!" til Kom med på Buskerud Kretslag i fotball!! ". Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jepp, jeg kom på at jeg hadde glemt å si i hvilken sport, men det ble iallefall endret i samme minutt som jeg postet. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er kjempe glad for at jeg endelig har fått registrert meg på forumet etter flere år med å rote rundt uten å skrive noe, i tilegg er det vinterferie, GAME!!!! Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Yay, fikk BEDIT-manualen fra PPD i posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå