lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg registrerte meg kl 23.58 2 MINUTES TO MIDNIGHT! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 w0000t fikk 5 i foto-biten på siste termin! Læreren var tydeligvis svært fornøyd med mitt ferdige bilde som ble trykket opp på en 100x80cm stor aluminiumsplate Lenke til kommentar
J0den Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk en 4+ på min allerførste sakprosa tekst. Handlet om utdanning og var bare en som fikk bedre en meg i klassen, han er geek, jeg er største slackeren du finner. Slackers will rise! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hjemme alene i 24 timer med velfylt kjøleskap (les: cola og pizza) og xboxen kan flyttes ned i stuen til den store TV-en. Æ trur itj d blir bere, æ. (Nei, jeg er ikke trønder). Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Seeeekser på spanskprøve . Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har arbeidsuke i Aftenposten, og har nå fått publisert hele TO artikler der. Èn på forsiden! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har arbeidsuke i Aftenposten, og har nå fått publisert hele TO artikler der. Èn på forsiden! Lenke? To nye episoder av Scrubs! Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Under fire måneder til jeg kan ta lappen, WOHO! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk sovet ut idag. Birger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått Spotify, og det er helt sykt genialt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått Spotify, og det er helt sykt genialt! Synd de fjernet en del musikk. Men kommer vel mye mere som er bedre. Elsker Spotify. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eneste jeg klager på spotify: Ingen Quinn Walker! Hørte nettopp nye singelen hans i episode 8x08 av Scrubs. Jeg vil ha, men neeeida. Den er ikke til å finne noen steder bortsett fra iTunes, og CCet mitt er i minus... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Produksjonsssistent: Lars Hellesylt Herlig Endret 5. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 har begynt å ordne opp i mat tråden og er kjempe fornøyd med det:-)!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Oh shi- *går og pusser tenna* Må ikke pusse for mye heller, for det er heller ikke bra Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Har arbeidsuke i Aftenposten, og har nå fått publisert hele TO artikler der. Èn på forsiden! Lenke? To nye episoder av Scrubs! Lenke til mine to artikler + en video der jeg var "Prod.ass." (bare utstyret ) ”Hi-tech trening” ”Lar deg overvåke vennene dine” ”-Får en fæl følelse av lekser” (video) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 5+ på muntlig norskprøve i lyrikkanalyse. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kom med på Buskerud Kretslag i fotball!! Endret 9. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kom med på Buskerud Kretslag i fotball!! I hva da? Fotball? Bandy? Volleyball? Curling? EDIT: Ah.. EDIT: Oi, dette så jo ikke dumt ut i det hele tatt. Om noen vil høre, så kan jeg forklare dem hvordan jeg presterte dette.. Endret 9. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er interessert i en forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå