Mokko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har du fått noe hyggelig i posten? Har fotballaget ditt vunnet en kamp? Har du vunnet 25 kr på Flax-lodd? Fått gode karakterer? Eller er du som meg bare glad for at Gamer.no med forum er tilbake i ny drakt? Hvorfor ikke dele gleden med alle oss andre? La oss spre glede, folkens! Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt du nevnte det med flakslodd. Jeg vant jo 25kr for en stund siden... ...likevell er det ikke mye å feire, når jeg sitter her og titter på en tannlegeregning på 11 543kr. Puss tenne gutter! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk 5+ på engelsk prøve!!! Og klarte å koble opp en JK-vippe som teller pulser, den funka på første forsøk! :o (vg1 elektro xD) *stolt* Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bestilte Pizza i dag med kjæresten min!! Pizza & dame ... :wub: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt du nevnte det med flakslodd. Jeg vant jo 25kr for en stund siden... ...likevell er det ikke mye å feire, når jeg sitter her og titter på en tannlegeregning på 11 543kr. Puss tenne gutter! Oh shi- *går og pusser tenna* Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spurs har kjøpt Keane tilbake! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så Død snø på kino og oppdaga at ho ene som spiller der kjenner jeg:-) fantastisk morro film btw... Også vant jeg 12 dollar på poker, så nå blir det ny bil snart ja:-) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ble onkel til to flotte gutter 4. oktober 2008. Veldig glad i gutta! Birger Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt du nevnte det med flakslodd. Jeg vant jo 25kr for en stund siden... ...likevell er det ikke mye å feire, når jeg sitter her og titter på en tannlegeregning på 11 543kr. Puss tenne gutter! Der hadde jeg spurt tannlegen pent om hvilket innkaso byråd han bruker... Har ikke hatt noe spesielt gledesutbrudd i år, det nærmeste må vel være at jeg fikk en gratis brus av kompisen min! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg klarte såvidt og registrere meg igår Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ble onkel til to flotte gutter 4. oktober 2008. Veldig glad i gutta! Birger Gratulerer! Er selv onkel, men min bror bor på østlandet, så jeg har bare sett han 2 - 3 ganger i mitt liv (og han er noen år nå...). Kom hjem fra Tenerife like hel som da jeg dro, men da med litt svart blekk på kroppen! Glad jeg endelig er hjemme, men det er litt forskjell på nærmere 30 grader og 0... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er Onkel jeg og til ei på 3. Også skal jeg hvistnok bli onkel en gang til i mars engang!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er gla pga jeg er hjemme fra skolen. Beste tiden på dagen. Pluss at jeg gjorde det helt OK på fysikkprøva som jeg øvde svært lite på (satt bare her i går). Får sikkert en 3+. Pluss at jeg fikk zack and wiki i posten nå nettopp Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nytt gledesutbrudd! Kom på at Heroes har kommet tilbake for noen dager siden. Newzbin++ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk høyttalerne til rommet i dag!! Aldri mer noe skrap fra logitech på PCen! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flyttes til småprat. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enda en ting jo! Søkte på stillingen "Selgere" hos nye Lefdal lokalet i Åsane, Bergen. Er innkalt til innformasjonsmøte. Vil dette være et "finfint" ord for intervju eller? Håper godt på stillingen! Fy så glad jeg ble nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Super update til Team Fortress 2! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gamer.no er oppe igjen. Det gkør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå