Gå til innhold

Counter Strike


Anbefalte innlegg

CS: Online er så vidt jeg vet en videreutvikling av CZ som er laget for det asiatiske markedet. Spillet er gratis å spille, men man kan betale små summer for å få tilgang til både nyttige og unyttige ting.

 

Ganske likt spill som BF:Heroes og WarRock, med andre ord.

 

Spiller du WarRock? Level?? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske mange cheatere fortiden, er det ikke?

Spørs hvilken server du spiller på. HF.no siner servere har VAc som hjelper litt, ellers er det mange admins som lurker i kulissene og luker ut de som likevel fusker. Jeg spiller der ofte og det går ikke lang tid før en blir bannet med hax.

Den generelle holdningen på de serverene er at juksing er fy, noe som gjør at spillegleden er stor når man kan spille i fred uten de jaækla folk med speed, aim osv hax.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Selv blir jeg frustrert når jeg spiller CSS. Folk oppfører seg jo ikke som det skal!

 

Mange som blir frustrerte når de spiller, får du må være god samt være helt konsentrert om ikke er du sitting duck før du rekker å gjøre noe særlig på en server med gode spillere. Dette gjør veldig mange frustrerte som igjen fører til at rop som omg-wtf-fu-cheater-hax er ganske vanlig men om man tar det med en klype salt blir det en del av sjarmen.

 

Videre er det ikke problem å finne seriøse servere der de som jukser fort blir plukket bort men da er du trolig igjen på en server med gode spillere så muligheten er jo at du dør like fort ;)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Selv blir jeg frustrert når jeg spiller CSS. Folk oppfører seg jo ikke som det skal!

 

Mange som blir frustrerte når de spiller, får du må være god samt være helt konsentrert om ikke er du sitting duck før du rekker å gjøre noe særlig på en server med gode spillere. Dette gjør veldig mange frustrerte som igjen fører til at rop som omg-wtf-fu-cheater-hax er ganske vanlig men om man tar det med en klype salt blir det en del av sjarmen.

 

Videre er det ikke problem å finne seriøse servere der de som jukser fort blir plukket bort men da er du trolig igjen på en server med gode spillere så muligheten er jo at du dør like fort ;)

Eller ikke, om man er god selv :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spilte Counter-Strike mye før, spesielt da vi hadde ofte lokale LAN.

Nå derimot har det blitt en god stund siden, og har aldri spilt det online faktisk.

 

Må innrømme at det frister litt, så jeg får se om jeg ikke får skaffet det på steam :)

Hadde mine øyeblikk med skills, men er nok ikke den beste spillern etter flere år uten å ha rørt spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...