fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du leste riktig. Det fantastiske spillet Mount & Blade får etter hvert en ekspansjonspakke med støtte for flerspiller! De som ikke har prøvd Mount & Blade før rådes på det sterkeste til å teste ut en gratis trial nå med det samme. Resten av oss kan bare vente og glede oss til release. Les mer her! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Utrolig, utrolig utrolig utrolig kult! Veldig glad i mount and blade Anbefaler også for dere som har spilt en stunn å prøve noen mods btw. Lenke til kommentar
Ståle_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det var min nyhet! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ohhhh!"!! Gleder meg:-) Mount and Blade er drit morro å spille uten mods og men har savna multiplayer ja:-) hehe ingneting som å ha 50 cavaleri å kommandere:-) Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det var min nyhet! Min først! At vi skal få multiplayer i M&B i løpet av året er helt uvirkelig. Jeg var sikker på at vi måtte vente på at M&B2 skulle ha det inkludert, og at vi derfor måtte vente i årevis. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oh hubba, hubba! Glede seg noe enormt. Greit nok å kjøre mot bots, men det blir bare enda fetere med multiplayer:D Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg leste om dette på Taleworlds-forumet for noen dager siden. Gleder meg som bare det. Jeg ser for meg at det kommer til å bli rimelig buggete i starten, men det blir konge allikevel. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forum konkuranse any1? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 YEah! I call for FORUM TURNERING! - Vinner, LETT. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 YEah! I call for FORUM TURNERING! - Vinner, LETT. Gleder meg til du må i deg de ordene Må nok intensifisere spilling litt jeg da, sånn at jeg er rustet når dette kommer B) Men blir det sånn at begge sider har like mange styrker da? og blir det sånn at du skal velge 100 mann også kan du velge sammensetningen selv? GLEDER MEG Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper det blir litt sånn kampanjestyle over det hele, mer som single-playeren. Kanskje litt mye å håpe. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Utrolig flott! Dette ventet jeg virkelig ikke. Har savnet Multiplayer i M&B, dette blir bra! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper det blir litt sånn kampanjestyle over det hele, mer som single-playeren. Kanskje litt mye å håpe. Trur det bare skulle bli siegie ferdige kamper og slikt? ikke full kaos med tyske hærførere som har 500 støkka heller har hørt at det blir enkeltvise slag, men det høres jo ganske fort ferdig ut ? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Utrolig bra, det var en av de tingene jeg savnet mest ved orginalen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trur det bare skulle bli siegie ferdige kamper og slikt? ikke full kaos med tyske hærførere som har 500 støkka heller har hørt at det blir enkeltvise slag, men det høres jo ganske fort ferdig ut ? Tror det blir noenlunde sånn som "quick battle" hvor du får random rustning og våpen bare at du kan browse gjennom servere først så blir det vel kanskje noe du kan stille på så gjør kvaliteten på utstyret ditt bedre/verre Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sweet. Det er vel en av de få tingene jeg savnet i dette spillet Lenke til kommentar
WerePixel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir morro å smelle kasteøkser i hue på venner og kjente! ^_^ Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hehe så fett, burde vel skaffe meg dette spille nå Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bruk denne i stedet: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=200&hl= Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå