alphadec Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor lang tid går det før min fav gaming side er tilbake. ???? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det rette svaret er vel, når de er det! Planen i følge bloggen var jo å være oppe i dag (mandag) formiddag, men alt har åpenbart ikke gått helt på skinner. Tipper vi ser Gamer.no logoen på plass i morgen formiddag Den som venter på noe godt.... Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har vært fast leser av Gamer i et par år....men valgte å registrere meg nå (skulle ha gjort det før) for å støtte gamer så mye som mulig. Kjempebra å ha et norsk gamernettsted. Spill ER kultur, etter et par år med gamer.no er det ingen tvil om det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den skulle vel være oppe i morgen tror jeg? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og da vil alle tidligere artikler følge med håper jeg? Hva med videoer og demoer? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tipper de er klare i morgen (dvs. i dag, klokken 00:09..) som en del andre sier. Vi skal sikkert heller ikke ha for høye forhåpninger til at absolutt alt fungerer som det skal, eller at alt som vi hadde tilgjengelig på gamle Gamer.no befinner seg der. De må tross alt bygge opp både publiseringsløsning og design på fra grunnen og videre utvikling av nye systemer vil nok skje hele tiden. Vi bør nok bare smøre oss med litt tålmodighet, men kjenner selv at jeg ikke har mye tålmodighetssmøring tilgjengelig! @Ashol: De har nok ikke den samme serverkapasiteten tilgjengelig nå som de hadde i samarbeidet med Edda Media, så jeg tror ikke det blir lett for Gamer.no og komme med ny videoløsning og torrentløsning med det samme, det er tross alt veldig krevende tjenester. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og da vil alle tidligere artikler følge med håper jeg? Hva med videoer og demoer? En del av partneravtalen mellom TST (Gamer.no) og Edda Media var lik rett på bruk av artikkelbiblioteket. Det er hvertfall det jeg har lest. Så ja, artikkelbiblioteket til gamer.no følger med. Når Gamer.no er ferdig med siden vet vel ingen. Så du får bare vente å se. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så snart de er klare. Vent og se Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt å se dere kjemper om å få opp en ny side! Stå på! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tipper de er klare i morgen (dvs. i dag, klokken 00:09..) som en del andre sier. Vi skal sikkert heller ikke ha for høye forhåpninger til at absolutt alt fungerer som det skal, eller at alt som vi hadde tilgjengelig på gamle Gamer.no befinner seg der. De må tross alt bygge opp både publiseringsløsning og design på fra grunnen og videre utvikling av nye systemer vil nok skje hele tiden. Vi bør nok bare smøre oss med litt tålmodighet, men kjenner selv at jeg ikke har mye tålmodighetssmøring tilgjengelig! @Ashol: De har nok ikke den samme serverkapasiteten tilgjengelig nå som de hadde i samarbeidet med Edda Media, så jeg tror ikke det blir lett for Gamer.no og komme med ny videoløsning og torrentløsning med det samme, det er tross alt veldig krevende tjenester. Torrentløsning trenger forsåvidt ikke være veldig båndbreddekrevende, men det tar jo en del diskplass. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir nok i morra. Gleder meg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper Gamer.no kommer når TST og crewet føler de har en bra nok produkt. Da vil det også reflektere på oss også. Om de mener det er dårlig, vil ikke vi få troen heller. Birger Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir nok forhåpentligvis i dag. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gamer.no er oppe igjen nå Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 And ain't she a beaut! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gamer.no it's back again Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ser gamer.no alt er opp igjen veldig, veldig bra jobba. Er liksom ikke det samme uten gamer.no er fast leser av den siden så godt og se dere er tilbake. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siden vår er oppe nå, og problemet til trådstarter er dermed løst. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg