DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Uka? Du mener vel før fredagen? Neida. Nei huff, det er litt mange, men kanskje. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hehe ser jeg henger etter angåend epost count ja:-) Hehe heldigvis ikke det viktigste her i livet! Si i fra o mnoen deler ut gratis alkohol da skal jeg være først i køen:-) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Første til 10 000 får en gratis 6pack med det ølet de måtte ønske? Sounds nice....GAME ON! Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Første til 10 000 får en gratis 6pack med det ølet de måtte ønske?Sounds nice....GAME ON! Nesumar Ur on:-) hehe må alt være like saklig??? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje, hvem vet?? Tror vel egentlig ikke det, da blir det jo ikke mye humor. Man skal være saklig når det trengs, og tulle når man kan Huff, du har rett. Jeg er jo nesten bare saklig. Nesumar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Blir noe ødelagt etter to dager med intensive posting. Går liksom tom. Pluss at man kommer på at man har andre å gjøre. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er som Mindtooth sier. Uheldigvis har jeg litt søvnmanger så det ble litt mas med E87, Nesumar (sp?) og div. andre i SOtråden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er som Mindtooth sier. Uheldigvis har jeg litt søvnmanger så det ble litt mas med E87, Nesumar (sp?) og div. andre i SOtråden. Skjønner ikke hva du hinter til jeg allså:-) hehe heldigvis teller ikke postene der da!! Vi var vel flere med noe søvnmangel i går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå