Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er altfor lenge til tekken 6 kommer ut, men tekken må jo spilles! Er det flere enn meg som fortsatt spiller tekken, og som kanskje er keene på å bli snørr-banka en dag? Endret 4. februar 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg spiller litt fra og til, oftest med venner local. Men å bli snørrbanket fristet veldig, mest fordi det er du som vil bli det. Mwahahaha. Meg + Christie = Instant WIN. PSN=Koffeinkanin. Add meg, send meg brev, og vi skal nok finne et tidspunkt der du kan spise litt grus. ^_^ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Psch, Christie/eddie er for noobs, og det vet ALLE! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flyttes til "Spille sammen" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Psch, Christie/eddie er for noobs, og det vet ALLE! Tullball! Det er bare noe de sier fordi Christie er enkel å lære, men ekstrem å mestre. Noe jeg tilfeldigvis greier. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tekken har SYKE komboer! Jeg husker jeg hadde en tysk plakat med alle karakteren fra T:TTT og de beste komboene stod der. FY søren. Tekken er skøy, men sykt vanskelig å mestre karakterer uten at man blir for kjip (X + O for Eddy/Christi mens men holder en av sideknappene/sideknappene+nedover ftl). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pfft, alle vet da at det er Yoshimitsu og Lily som eier. Frister litt å spille innimellom, men jeg er rimelig dårlig i Tekken for å si det sånn. Spilte ikke så mye da jeg fikk det, og nå har jeg ikke fyrt opp Tekken siden i sommer. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, hun er grei nok. Vel, er en stund siden jeg har spilt Tekken DR så jeg kan egentlig ikke huske så mye. Hwoarang > * Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [PC] Tekken: Dark Resurrection, slik at forumet blir ryddigere. Takk Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvorfor PC? Dette spillet er da vel bare til PS3 er det ikke? EDIT: 200! w00t. Endret 4. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min post tenker du på? Jeg antok det fordi det i emnetittelen står [PC] Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp. La merke til det nå, ja. Tekken: DR er kun til Arcade, PS3 og PSP. Intet til PC. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 NOen har tydeligvis kødda med emnetittelen min, for jeg har da aldri skrevet "PC" noe sted. Burde forresten ikke være nødvendig med noe slikt i tittelen når spillet bare er på en platform. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tydeligvis vet ikke alle hvilken plattform det er, og da er det jo vips nyttig igjen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Altså, tråden er jo for å finne noen å spille sammen med! Hvis man ikke veit hvilken plattform spillet er på har man ingenting i tråden å gjøre, for da kan man jo ikke spille det. (Dessuten postet jeg originalt i Sony-forumet) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, men det er jo faktisk bare for å ha en oversikt. Tråden kan lett bli bortglemt uten den taggen. Btw, det burde nok stå PS3/PSP. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Bare hvis PSP støtter multiplayer som ikke er Ad-hoc. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ehm, det aner jeg ikke noe om - hadde det selv til PS3. EDIT ADD: Nok OT tror jeg Endret 4. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ad-hoc? Hva mener du? Det er ihvertfall mulighet til å spille 2 stykker mot hverandre på PSP, der bare en trenger å eie spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå