Gå til innhold

Gjett hvilket spill!


EpicNerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Broken Sword The Angel of Death!

 

2 sek...

 

Edit:

Om det faktisk er treern bildet er fra, så er det jo The Sleeping Dragon. Kunne dog banne på at det bildet var fra kloster-delen av firern... Anyways:

 

lastremnant222.jpg

Dette bilder er IKKE fra The Last Remnant. Jeg er overrasket over at dere ikke har skjønt det enda: Jeg endrer filnavnet for å luke idiotene som prøver å jukse seg til svaret. Man fortjener nemlig ikke å "vinne" om man googler seg til svaret eller bare kikker på filtittelen. Morons...

 

Om noen ønsker, kan de fortsatt gjette. Jeg kan si såpass at spillet er en remake av et spill fra NES.

Lenke til kommentar

Alex WS: Jeg blir overasket over at du kan si noe slikt. Som du ser gjettet nouse4aname på Sacred 2 først, og når du har lagret filnavnet som The Last Remnant, er det ganske opplagt å gjette på det. I denne tråden kan man google og bruke så mange hjelpemidler man bare vil, og sånn har det alltid vært. Det kan du f.eks se på åpenheten til Error, som sier selv at han sjekket filnavnet uten å prøve å skjule det. Å gjøre slikt er ikke å jukse, det er fullt tillatt.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...