Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ikke si hintet. edit: M&Ms? Endret 6. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Beklager, aldri hørt om engang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Den DS-greia mi var vel en blanding av Phoenix Wright og en eller annen fyr fra noe Adult Swim greier. Tenkte ikke så langt som at Ds'en ikke hadde kommet enda Sett bort i fra de første 2-3 spillene i denne tråden har jeg vært relativt sjanseløs, så skal slutte å kaste bort tiden deres på å skrive her mer med mindre jeg vet svaret haha Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nei, jeg er helt blank. Har lett å lett, men finner ingenting Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kan nevne noen sitater sagt om spillet:' "The level of meaningful freedom here puts Deus Ex to shame..." "...the mother of a new genre..." "...a true pioneer in its genre, which can be described as the ‘Soap Opera Game’!" Sagt av anerkjente magasiner som PCGamer og PCGameplay. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Kjapt søk gav svaret. Masq. *Teste og laste ned fem episoder* Endret 7. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Saints row 2 for å være nøyaktig. Tatt fra bombcast review.^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Var usikker på om det var eneren eller toeren. Fortsetter med bilde (siden det er alt jeg kan ) Jeg får ikke tid før litt ut på dagen imorgen å si hvilket spill det er, så hvis dere ikke finner ut av det bare lager dere en ny oppgave og overser denne Endret 7. mars 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikkje Outlaws, er det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hehe, Outlaws er nok en del eldre enn som så. Bildet er fra Dead man's hand. Ny oppgave, veldig lett. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kjapt søk gav svaret. Masq. *Teste og laste ned fem episoder* Svarte! Det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oppfølger til et mech-spill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Gears of War 2, online delen vel og merke. Neste ut, eit spill eg aldri fikk skikkelig til som liten pode. Hint: Sega Master System Endret 8. mars 2009 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ys I: Ancient Ys Vanished? Edit: Selv om jeg aldri har spillt det før er jeg ganske sikker på at det er rett og legger ut en ny oppgave. Endret 8. mars 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå