Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det et slossespill vi snakker om da eller? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nevermind. Endret 4. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Synes det høres ut som et J-RPG jeg. Men nå er ikke det min sjanger i det hele tatt så aner ikke hva det kunne vært. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 En til musikkoppgave: http://www.mediafire.com/?3unuzwomwmn Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sukk, jeg kjenner at jeg begynner å bli lei musikkoppgavene <_< Førstepost sier bilder. Kan vi ikke ha en egen tråd for lydklipp? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Penumbra? edit: slå dere løs hvis dere vil, men jeg gidder ikke bli med der. Har kanskje vært litt vel mange lydfiler i det siste, men jeg synes kun bilder er svært kjedelig. Med bilder så er det slik at enten så vet du det eller så vet du det ikke, men musikk eller in-game recording, så vet du det kanskje/har det på tunga (slik du må tenke litt), og musikken kan være fin å høre på og. Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jo syns det, spesielt for oss som ofte er på tynne klienter på skolen, ingenting men bilder funker . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er et skrekkspill ivertfall, eller? Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er ganske skummelt av og til... Dere kan få et skjermbilde også, men det blir litt enkelt: Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vampire The Masquerade: Bloodlines Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vrengtpolvott hadde riktig svar. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Legger ut en ny enkel en jeg siden det er gått en del timer nå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå