AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 HCG gjettet forspvidt riktig spillserie, men Shampoo vinner på rett nummer samt rikitg navn på "karakteren". Men for all del, førstemann til mølla. The Spitter. Ikke riktig så heit som Alyx Vance. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da er jeg superkjapp og tar neste Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har ikke peiling her, men tipper på Geometry Wars? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Galcon? Har bare prøvd trial, men mener å ha sett noe lignende på bildene i menyen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Feil igjen. Er såvidt jeg vet laget to spill i serien, hvis det andre fulgte med i en indie-pakke på Steam. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Med god hjelp fra ShampooMacTavish, kan jeg avsløre at svaret er.... Gravitron! Poster neste bilde i samme slengen: Hint: Dette spillet handler om å drepe fiender. Nok et hint: Spillet er eksklusivt for Super Nintendo. Endret 11. desember 2009 av snkupo Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ninja Warrior? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Snakk om andre verdenskrig, det er helt sikkert ikke call of duty serien, altså blir det Medal of Honor Allied Assault. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Brothers In Arms: Earned In Blood? Endret 15. desember 2009 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Medal of Honor: Frontline? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Brothers In Arms: Earned In Blood? Det er Brothers in Arms: Road to Hill 30, men i og med at de ligner veldig lar jeg deg få den Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) ikke engang et forsøk? Jaja, et hint, under ene pressekonferansen stod plutselig en italiensk journalist(mener å huske at de sa han var italiensk) og klaget over det voksne innholdet i spillet da de viste fra en av fiende-typene. Endret 18. desember 2009 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ghostbusters? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det hørtes jævlig close ut, kamerat bartebybeboer, men jeg tipper det er Ghost Hunter. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det hørtes jævlig close ut, kamerat bartebybeboer, men jeg tipper det er Ghost Hunter. To for to, Miles o.O (han greide også filmen jeg hadde i den tråden) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er bare litt nerd. Legoversjon av to figurer fra et kritikkerost spill: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå