Miles Teg Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nope. Hmm... begynner å bli vanskelig å gi hint nå uten å rett og slett fortelle folk hva de må skrive inn i Google for å finne svaret. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Princess Maker 2 Google that is. Jeg kommer ikke til å være på forumet den neste uka, så neste oppgave står åpen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lek og Lær Matte? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tenkte med en gang noe ala "Magic Schoolbus" serien jeg prøvde demoear av før når jeg var liten, men spillet er på norsk, såååå... Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er ikke det, nei er muligens litt for vanskelig - er et norsk spill som ikke var så mye i mediene..mulig jeg skal ta en ny oppgave. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Den Store Matteraketten er det vel? Særs underholdende spill faktisk^^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Den Store Matteraketten er det vel? Særs underholdende spill faktisk^^ Korrekt! :)Trodde ikke andre meg ville huske det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Fikk litt lyst til å se om dem hadde det på biblioteket nå Neste: Endret 8. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Afrika: Urban Jungle? Næsj...hadde ikke GTA San Andreas noen oppdrag der du måtte ta bilder av folk? Sikker feil, tror ikke kameraet så sånn ut. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ihvertfall ikke GTA San Andreas *tenke* Xbox 360...... Noe gir meg anelser om Splinter Cell. Eller er jeg HELT ute og kjører nå? P: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dere er alle sammen ute og kjører, men flott med aktivitet her likevel ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå