- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Navnet slutter på 3D. Ingen flere hint. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Katta ser ut som bubsy, visste ikke at det var noe mer enn snes spillene, tipper bubsy 3d jeg da Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 That's right. Endelig en retro-fyr. Og det er på PS1. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) "Endelig en retro-fyr"? Det er ikke akkurat slik at alle spill fra den originale PlayStationen regnes som retro. Dessuten skal retro-spill taes her. Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nok av folk som har postet og gjettet enda eldre spill her ja, bubsy 3d så ut til å være forferdelig dårlig så snarere derfor den tok tid Denne burde ikke være altfor vanskelig Lenke til kommentar
Apno Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det et Ringenes Herre-spill? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Er det et Ringenes Herre-spill? Godt svar, men er desverre feil, har ingenting med ringenes herre og gjøre Endret 8. juli 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan være gears 2 ja, men tipper Heroes IV. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Setter selv en knapp på Gears 2, men det må nesten Wrathmont fortelle oss. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan være Heroes V, Kings Bounty eller kanskje Overlord II? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke gears 2, men heroes V. Mordi var teknisk sett første med helt riktig svar men han hadde 3 alternativ og jeg ville vel godkjent Gormers HommIV også. Dere får slåss om det, og førstemann som poster neste vinner Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Siden jeg er så snill og godhjertet kan gormers få ta neste (dessuten så gidder jeg ikke legge ut ny oppgave ) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kan banne på at Gormers kommer med en oppgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå