Gå til innhold

Tidenes spill-musikk! Hvilken opplevelse har det gitt deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sacrifice, fantastisk velkomponert og immersivt soundtrack - ingen over og ingen ved siden av for min del.

 

Det der synes jeg var kjempekjedelig.

På grunn av blandingen av flere melodier og abstrakte lyder, og jeg skulle sammenlignet den med noen verk av Uematsu, ville det vært denne:

 

Dette er en lekse i flott komposisjon det! Selv om det bare er en helt totalt forglemmelig sang fra FF8, og langt ifra Uematsus beste låt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Paper mario - the thousand year door. Faktisk en veldig mørk låt til å vere ett mario spel :o

 

 

Super mario rpg. Forest maze song.

 

 

Musikk til fatal frame 2. Spillte bare demoen, fordi det var døds skummelt huske eg. Men musikken var bra i alle fall. Husker jeg skrudde det på til lillebroren min og en venn av han før eg gjekk for å lage middag en gang. Hørte noe jævla hyling og skriking fra kjelleren :p

 

 

Kirby til nes.

 

 

One winged angel advent children versjonen. Den er litt mer rocka. Men den går under som ff 7 musikk :p

 

 

FF 6 boss battle. Jeg spillte vell spillet på emulator på pcn for 3 år siden. Kom ganske langt men så plutselig formaterte jeg pcn, og etter det så gadd eg ikkje å spele det igjen :(

 

 

 

Og her er ett par gode age of conan låter :)

 

 

Cave story theme. Cave story er ett fantastiskt "indy" spel som snart kommer på wii. Spillte det i fjor og kan si at det er ett av det bedre "indy" spela eg har spelt. Har vert ute til pc ei god stund, har og vert ein versjon på ds. Anbefaler folk å kjøpe det når det kjem på wii ware, eller å laste det ned fra heimesida deira. Google cave story, så får du mangen download links.

 

Kommer sikker på noen flere låter etterhvert :/

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Dette er vakkert og spillmusikk på sitt beste :) Gothic 3 - Best in-game-music ever #2 reloaded

 

Gothic 3 - Best in-game-music ever #3 reloaded

 

Gothic 3 - Best in-game-music ever #5 reloaded

 

OBLIVION SOUNDTRACK 2 (KING AND COUNTRY)

 

OBLIVION SOUNDTRACK 3 (WINGS OF KYNARETH)

 

OBLIVION SOUNDTRACK 4 (WATCHMANS EASE)

 

Super Mario Galaxy Good Egg Galaxy Music

 

Super Mario Galaxy Gusty Garden Galaxy Music

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...